<<愛的反面不是恨.而是莫不關心>>
真係唔知啤酒有咩咁好飲?!
我連半樽喜力都飲唔到呀..
超辛苦呀..
果然係鬼佬涼茶..同中國涼茶一樣..都係苦..!!
不過..估唔到既係..係n多年前第一次接觸啤酒..
係baba比我試既..我哥陣噴左落佢塊面度..
咁多年之後..我竟然自己走去買樽啤酒飲..
真係..貼錢買難受..早知飲左支jolly sandy先啦@3@
我..決定放棄支喜力啦!!
bye~