<<愛的反面不是恨.而是莫不關心>>


2010 年 3 月 10 日  星期三   晴天


約代自己.. 作嘔 分類: 心情

真係唔知啤酒有咩咁好飲?!

我連半樽喜力都飲唔到呀..

超辛苦呀..

果然係鬼佬涼茶..同中國涼茶一樣..都係苦..!!

不過..估唔到既係..係n多年前第一次接觸啤酒..

係baba比我試既..我哥陣噴左落佢塊面度..

咁多年之後..我竟然自己走去買樽啤酒飲..

真係..貼錢買難受..早知飲左支jolly sandy先啦@3@

我..決定放棄支喜力啦!!

bye~






訪客留言 (返回 annadog 的日誌)


makaya 於 2010-03-11 12:52 AM 發表:
你唔好飲先...
冇下次..
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知衰嫁啦..
不過..想試下我接唔接受到姐..
原來..啤酒真係好難飲..
加上..我飲完之後..
而家個頭..有種好怪既感覺呀!!
又唔係痛..但有輕微既暈暈地@@
Posted at 2010-03-11 01:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]