Yu安娜的日誌ME
.日常生活Vs不平常的生活
.校園Vs悠閒假期
.青頭大根Vs安娜...A"A

A.Q.
2008.01.14
annaqin2
暱稱: 安娜-3-
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-02-18
2008-02-10
2008-01-14
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 11
今日人氣: 5
累積人氣: 299
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天


2008-02-10 愉快 分類: 未分類

T^T日本...一個讓人憧憬的地方...
我終於可以再次去到日本國!!
第二次去日本,開心到不得了!!
今次跟永安團去,導遊哥哥呀JACK,領隊姐姐呀ME,同司機叔叔OTALIsan(大谷先生)
都好好人,好好相處,令今次旅程更加開心 :)

係日本夾左好多公仔(Orz...去日本旅行就為夾公仔!?莔)
A"A不過夾公仔係5日中最開心既事...
似乎買野都只係買左D手信仔同野食仔...

今次影左好多風景相返黎
俾住一部份大家睇先
去相A_A"

%u65E5%u672C%u53F0%u5834%u5340%u65E5%u672C%u53F0%u5834%u5340-%u4E03%u5F69%u6469%u5929%u8F2A

 YEAH~!!

發表時間:2008-02-10 08:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 annaqin2 的日誌)


sosososo95 於 2008-02-12 12:56 PM 發表:
ANNA BB 終於再寫啦(拍掌)
日本國...我沒去過Orz
我也想去啦....(滾地)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

*o*浠浠豬~
不要滾地也>o<地上烏糟糟...
我想再去-口-
不過想同男友去/ 3\
(我主要係去夾公仔)...同男友夾公仔會開心很多= =+
至少唔會有人鬧你話: 你黎日本就係夾公仔\口/!?點拎返去!有咩用!xxxxxxxxxxxxxx
=__=+唉...
Posted at 2008-02-18 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dasukika 於 2008-02-12 07:11 AM 發表:
嗚.....
連拉妹都有得去日本T^T
我不甘心
安娜....我...琴晚終於喊得出啦T^T
一邊唱住k一邊喊
跟住狂飲酒
好開心阿依家>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你-__-
我估你第時一定會再去, 點都好你都一定會再去一次= =+
睇死你會去A_A呵呵~
做咩狂飲酒丫
你未18喲! 告俾你母親大人知XD   
話說...你係自己去唱k嗎- -"
下次叫埋我我又去唱>.<
不過開心就好了:D
仲有就係...那個...煙會唔會過期ga= =...
Posted at 2008-02-18 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kate_213 於 2008-02-11 02:22 AM 發表:
hi anna^^
me係拉拉...
日本我12月都有去玩丫^^
我去了北海道玩雪^^
好令丫~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

*o*哇!!拉拉!!
北海道!!咁咪好凍@"@
有冇乳牛ga! 有冇飲好多牛奶!! 有冇食好多美食!!!
我果幾日食既好多野都係係北海道運過黎的= ="
個導遊介紹既魷魚絲都係北海道的- -"
Posted at 2008-02-18 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dasukika 於 2008-02-11 02:18 AM 發表:
=v=
日本阿~~~
我都想去第二次T^T
下次去我要滑雪\o/~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]