| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 2 月 10 日 星期日  |
|
|
ANNA BB 終於再寫啦(拍掌) 日本國...我沒去過Orz 我也想去啦....(滾地)
|
網主回覆
*o*浠浠豬~
不要滾地也>o<地上烏糟糟...
我想再去-口-
不過想同男友去/ 3\
(我主要係去夾公仔)...同男友夾公仔會開心很多= =+
至少唔會有人鬧你話: 你黎日本就係夾公仔\口/!?點拎返去!有咩用!xxxxxxxxxxxxxx
=__=+唉... Posted at 2008-02-18 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嗚..... 連拉妹都有得去日本T^T 我不甘心 安娜....我...琴晚終於喊得出啦T^T 一邊唱住k一邊喊 跟住狂飲酒 好開心阿依家>
|
網主回覆
你-__-
我估你第時一定會再去, 點都好你都一定會再去一次= =+
睇死你會去A_A呵呵~
做咩狂飲酒丫
你未18喲! 告俾你母親大人知XD
話說...你係自己去唱k嗎- -"
下次叫埋我我又去唱>.<
不過開心就好了:D
仲有就係...那個...煙會唔會過期ga= =... Posted at 2008-02-18 10:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hi anna^^ me係拉拉... 日本我12月都有去玩丫^^ 我去了北海道玩雪^^ 好令丫~!
|
網主回覆
*o*哇!!拉拉!!
北海道!!咁咪好凍@"@
有冇乳牛ga! 有冇飲好多牛奶!! 有冇食好多美食!!!
我果幾日食既好多野都係係北海道運過黎的= ="
個導遊介紹既魷魚絲都係北海道的- -"
Posted at 2008-02-18 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
=v= 日本阿~~~ 我都想去第二次T^T 下次去我要滑雪\o/~
|
|