今日番左去先知自己比人改左我個更期搞到我聽日要番工tim.... so冇阻我今日早走架~~不過有人勁野蠻lor~~早二日同你講左我早走架啦都係打電話黎搞我架啵~~痴架~~之後點幾2點就約左anna食左陣野就同佢去左九龍富豪之後就番左去尖咀join埋ar峰坐埋佢車入石澳,,不過勁低b lor..我地居然搵唔到條路入去搞到遲左成個鐘先入到去shit...到入到去d人又話要走啦啵..搞到得番4個人諗住落水啦~~鬼整d水污糟到都唔係人游架~~ 上岸又曬唔到太陽係勁無奈lor覺得....好彩仲有d野睇咋....之後到6點幾諗住唔游就飛車入西貢食野..點知杰文又話入黎 迫住要留係度燒野食 ..d野又唔好食wor....簡直覺得今日 d run down錯哂lor.....勁灰.... |