番左咁耐都終於有假放la~仲要有二日咁多真係正....不過其實我諗我寧願番工好d......今日勁無聊丫...訓到鬼咁晏...起身食左個早餐唔夠一個鐘又話lunch...痴線架邊食落wor..之後煲左陣keroro~就同屋企人入左沙田行街...心諗都好耐冇同佢地去街la~不過唔知係咪真太耐冇同佢地玩la~~大家d眼光同睇d野都唔同哂..之後本身想約anna食飯但係約唔到迫住番觀塘食野行左陣就番home lu
p.s~~煲哂d keroro la~但仲有一日假放wor~~點過丫 >.<....giro ...giro...giro... |