今日放工本身約左d fd飲酒但後來得番4條友搞到我唔多想去但睇住傑c難得一日有假放於是都係出左黎...之後係尖咀果時打左tel比anna突然好耐冇見佢有d想佢出黎陪我飲野tim可惜佢打比我果時已經走左la~~之後我地去左樂仔度飲野 ...之後唔知佢地係咪開始飲大左見到雲妮豬打tel比我又話我地有野...叫我小心d.....唉煩到死... 之後比發現左有個拳手勁好玩丫我搞到我輸左set酒比佢..so..之後開始ring tim 搞到我決定左下次要去報復=.=+飲酒都成點幾lu之後去左m記食野..但係由尖咀行到落佐敦左成個鐘都痴架~~之後陪丫傑c到2點幾就番左去lu~~
|