今日係上網見到我之前個gfd(唔知算唔算係呢 ) online咁同佢傾左陣.... 當然又係講感情gei野 .....(都唔明d女仔總係咁鐘意講呢d野架 ?)講開話唔捨得同放唔開佢bfd gei問題 .....同佢講講下...我發 覺自己係咪又係放唔低得某人呢.....haha最後我得出結論就係我係放唔低同唔捨得又如何..咁咪索性唔放低咪得lor...反正我仲可以係公司日日咁對住佢係咪^0^
p.s早二日做左d好冇風度gei野今日開始強烈後悔好杙道歉...但我又覺得自己冇錯啵so..想打tel比佢又打唔出都係算吧la |