annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2006 年 10 月 28 日  星期六晴天
2006-10-28

今日終於收到信話升職la.....但係都唔知d人點諗架又要我多謝呢個果個...你估我而家係勁歌拎獎咩我呢d講~食力架ma~@@之後又話想調我去一個好些少gei部門..但當問我果陣我居然想話唔好wor..因為一調走左就會見唔到一d我想見 gei人wor好似唔係咁好......... 之後我好想好想打tel比佢話比佢知同佢慶祝...但係又好似好怪咁呢............

p.s話就話升職姐...野又做多左但點解仲加咁少 $架 >o<

刊登時間︰2006-10-28 10:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 10 月 27 日  星期五晴天
2006-10-27

今日係上網見到我之前個gfd(唔知算唔算係呢 ) online咁同佢傾左陣.... 當然又係講感情gei野 .....(都唔明d女仔總係咁鐘意講呢d野架 ?)講開話唔捨得同放唔開佢bfd gei問題 .....同佢講講下...我發 覺自己係咪又係放唔低得某人呢.....haha最後我得出結論就係我係放唔低同唔捨得又如何..咁咪索性唔放低咪得lor...反正我仲可以係公司日日咁對住佢係咪^0^

p.s早二日做左d好冇風度gei野今日開始強烈後悔好杙道歉...但我又覺得自己冇錯啵so..想打tel比佢又打唔出都係算吧la 

刊登時間︰2006-10-28 10:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 10 月 25 日  星期三晴天
2006-10-25

今日好夜先收工ar...一收工我就去左一件好傻...又無聊gei野.........雖然有d無聊而又好浪費時間但係我都做左......之後就想搵我二個fd食飯....但係估都估唔到呢二個都係嬲左我架...其中一個係我個妹.....嬲我d咩我都知gei不過估唔到佢會嬲我咁耐...或者應該好好咁同佢道歉gei~至於另外一個...佢應該係睇左我呢個日記....所以嬲左我...雖然我都有諗住同佢道歉但係一因為佢個sms自己就好嬲啦..仲覆左好多..好難聽gei字比人...自己sd完個sms都覺得自己好衰........做左咁多年人都未試過咁冇風度架我 但我又唔覺得佢係岩架啵...所以都唔會後悔......我諗因為我一時衝動佢已經嬲死我啦..不過我又冇所謂gei...之後因為二個都約唔到所以諗住搵個fd飲酒..但係有好多唔係好熟gei fd所以冇去到就走左la~

刊登時間︰2006-10-26 10:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 10 月 23 日  星期一晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-10-24 08:21 PM  
2006-10-23

放左咁耐假..今日番工總係有少少唔習慣... ..番到去發現有唔少野都唔同左...不過比我發現左係我放假而頂替我的人係咁比人投訴..真係聽見開心 .....不過今日番左去都覺得自己唔同左好多冇左以前gei燥狂......變番以前gei我

刊登時間︰2006-10-23 10:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 103 | »