今日勁唔開心丫....公司d人真係得到不得了........一個真係傻gei一個又鐘意扮傻.wor..搞到d人咩都搵我...喂大佬睇得幾多丫我你估我真係唔使做架咩教得幾多wor...要我出聲鬧我又唔想 .....我想做好人點解唔俾機會我...(呢句 近排我的口頭禪= =")結果搞到自己癲咁滯.....之後今日又見到果件廢人...又係話去飲野今次我決定一句串埋去話唔鬼去d人即刻係度玩變臉 cheap到丫..放左工之後我就出左去mk...行左好耐睇中左好多野又唔想買wor....因為勁冇心情........
p.s....你究竟想我點丫 ...一開始話做番fd果個又係你....到我真係可以當你係fd...跟住對我唔揪唔睬果個又係你...咁你想點姐....一係你索性話唔想再同我講野唔想再見我la...只要你肯講我就一定會肯做...知唔知你咁對我..我我都會唔開心架我....我都好辛苦架
|