好耐好耐冇試過係公司做得咁趕la d野.........出event又出得咁遲....令到番d人又少la wor搞到要我打全場咁滯....一路係咁做做....做到人地話我又唔知...做過d咩又唔知....簡直就係忘我咁........一路做到2點幾先有少少時間抖番落黎....... 但唔抖都好d.一抖個人即刻勁暈..又呆下呆下咁.......差d手都震埋.......haha.....果下真係覺得自己勁搞笑架..........之後放工小賓打黎話約出去mk.係超累所以推左丫.....
p.s....之前講過係07年入面........有好多野想做架......有一件係我好想做........做左又最唔開心gei野我諗我做到la..............點講呢..因為比住以前如果有d野我幫到佢我一定會好開心第一時間搵佢......但今次呢...我居然要諗...好怪丫
p.p.s仲有丫近無論係工作定朋友關係入面有好多野好似做得過左火 ...係公司好似做左d超出自己公作範圍gei野..但係有少少係冇得簡架ma.....但係朋友關係呢.......有時會發現對住某一...二個人做多左少少...仲要係之後先發 覺呢 .....好驚人誤會 ........but呢d有得控制架ma......所以暫時都係少講...少見.少傾好d.費事出事呢 ??
|