今日一早6點幾就比雲妮嘈醒左...本身唔想聽電話架..但聽見佢哭我就收唔到線la........逗左佢好耐....佢先肯去訓...但係到佢訓左自己又訓番啦咁就浪費左我一日假 >.<"之後呆呆下就過左一個上午...到左下晏就去左整頭...今將個頭整左藍色呵呵~~不過勁搶隻勁會比人話TIM~不過唔理LA
P.S..今日成日都係諗緊雲妮....驚佢有事TIM.....但係有D野又唔知點講 ...都唔知點講出口...佢煩的同時我又煩埋 @@
PP.S...係你做緊D傻野GEI同時一樣有人為你去做傻事.......
|