今日公司一早就有人黎check野好衰唔衰最後先check到我地department..........搞到我今日成日都冇咩時間做野....而我今日又有事要早走......所以係公司比人係我背後講左d野...仲要比我知wor...雖然都唔當係咩姐...但係聽到點都會唔開心架ma..........之後搞到4點收工就去左anna屋企接佢...ha真係好耐冇黎過la...冇見佢唔係好耐姐...估唔到佢變左咁多haha~差d認唔到咁滯@@..之後我地去左 機場食野...真係超遠丫.........=.=".....之後我地傾左好多野本身都好好丫...因為都冇諗過我地仲可以咁樣傾計.....但係之後講到佢同佢bfd去玩d野........係果一刻當然係有少少唔開心啦勁想即轉話題....自己從來都未試過咁架@@....不過都好快就冇野la..........話哂都知自己比唔上人丫ma呵呵^^...之後到送佢番去果陣佢突然話想叫我做丫哥..............係果一下我真係真係好唔想咁丫............勁唔想叫佢做妹....不過到最後都肯丫我...因為咁對我都好丫............... 至少.....唉~.... 唔知點講啦........
p.s雖然係咁..........但我今日真係真係好開心架有幾下會令我感覺到自己開心到不得了哈哈^(00)^ 由其是係我呢排有咁多唔開心gei野tim.......講真丫只要可以同佢相處無論我係fd又好..丫哥都好la..我都會 好好好開心..而呢d開心gei感覺係其他人身上感覺唔到架(包括一d之前係我身邊gei人 ).......SO無論點都好啦..好似而家咁我會覺得係最好gei...........
pps~~用番叫我好鐘意gei漫畫對白先~~~....得之...我幸...失之...我命.....@@
|