今日靜靜咁係公司做緊嘢都偷走出去見工.........不過間嘢d人工真係好到呢.....................得果9000.........真係成幾年都未搵過咁............少...................不過都會諗下gei話哂會冇而家咁大壓力丫ma......不過自己慣左罵人..去到就冇得咁架啦啵...又冇得維持而家gei生活質數....所以都係唔去多lu.........
p.s~公司終於開始裝修lu........終於有機結束d咁忙gei生活la.......lucky~
|