今日一早出左旺角...已經一連4定5日出mk啦好悶丫@@......食lunch之後就去左睇魔盜王~~套戲勁長丫.....仲有少少睇唔明tim......但真係幾好睇gei^o^d人勁型丫仲想睇多次丫~之後去左行街街買左嘢就同左ar 水~johnson~wendy同佢個仔& esther 去左食飯仲影左d相相丫~.....之後就番左公司仲比我地見到老人精tim丫 @@勁爆笑仲不停拎佢開玩笑tim丫呵~~~之後本身想去飲嘢架但又搵唔到人啵真係慘啦............. ><突然間覺得自己一個新相識gei fd都好煩架啵....煩到你會覺得嬲丫.....小姐我冇意務咩到就你姐下化fd黎咋~
p.s係寫呢段嘢果陣已經十二點啦......叫正式踏入我gei生日啦........係呢段時間一路好期望好期望咁望住個電話希望anna佢會sens sms又好打比我同我講聲生日快樂都好...12點半啦....點知到最後都係冇..係呢個時候突然見到anna佢msn online丫一心諗住佢應該會同我講掛....點知唔單止願望落空左.....仲見到佢msn個名後面加左叫~~說你愛我~~睇完之後真係唔知點啦........因為明知呢句嘢點都冇我份架la...佢咁寫係咪寫比其他人睇呢........諗到咁......個人又有一剎那好想喊.....想 sd msg比佢又唔知寫咩好.....想delete佢msn當自己冇睇到呢又唔捨得.......心情好似矛盾咁呢 ...係呢刻我決定一直呆望著佢個msn..........一直咁望希望佢會sd msg比我......嘿一直等一直望一直唔開心hahahahahaahahaha到2點幾啦最後等到佢offline我都仲係咩都冇.係咩都冇丫....之後又係度安慰自己又好騙下自己都好好係度諗.......佢會唔會見唔到我online~定一時唔記得左我生日呢.諗左好多好多個原因..........到最後發覺有少少嘢係自己一手做成架...無論都係要承擔gei.......有少少後悔之前咁發佢脾氣呢 ..但如果有得簡多一次我諗我一樣會咁做呢.......好衰呢.....從來未試過用咁耐時間去寫日記啦.......幾多個鐘呢.....唔記得啦.......只係記得今年係我最唔開心gei一年咪夠啦.......點解一個咁簡單gei願望都唔比我啵.............有人話見到佢開心咪自己開心呢d廢話.但講就易姐.....做又有幾多人做得到丫 |