annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2007 年 6 月 2 日  星期六晴天
2007-06-02

話咁快就放完一個大假啦........係呢段時間過gei都係過d隱閉生活..........不過靜靜地反而幾好丫~但諗到聽日要番工就真係down哂丫~ 

p.s今日睇番christine個blog諗落都好耐冇睇啦成二年都有啦不過佢都冇咩點變丫~突然間諗起佢而家係澳洲會點呢~~

p.ps諗清楚啦~~我要重新做人亦發現有d嘢其實係唔岩我呢d人架so............少一樣唔少~

刊登時間︰2007-06-02 11:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 5 月 30 日  星期三晴天
2007-05-30

今日心情好差.......差得好緊要.....好易發脾氣....有D  FD打黎我會唔聽...費事搵佢地發脾氣LA......之後食完嘢.....自己就出左街一個人靜下LA.......生日居然要一個人過真係慘............好奇怪.行開GEI地方...居然會係果度TIM...........一個人係條街漫無目的咁行街真係好難受丫.....

刊登時間︰2007-05-31 12:30 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 5 月 29 日  星期二晴天
2007-05-29

今日一早出左旺角...已經一連4定5日出mk啦好悶丫@@......食lunch之後就去左睇魔盜王~~套戲勁長丫.....仲有少少睇唔明tim......但真係幾好睇gei^o^d人勁型丫仲想睇多次丫~之後去左行街街買左嘢就同左ar 水~johnson~wendy同佢個仔& esther 去左食飯仲影左d相相丫~.....之後就番左公司仲比我地見到老人精tim丫 @@勁爆笑仲不停拎佢開玩笑tim丫呵~~~之後本身想去飲嘢架但又搵唔到人啵真係慘啦............. ><突然間覺得自己一個新相識gei fd都好煩架啵....煩到你會覺得嬲丫.....小姐我冇意務咩到就你姐下化fd黎咋~

p.s係寫呢段嘢果陣已經十二點啦......叫正式踏入我gei生日啦........係呢段時間一路好期望好期望咁望住個電話希望anna佢會sens sms又好打比我同我講聲生日快樂都好...12點半啦....點知到最後都係冇..係呢個時候突然見到anna佢msn online丫一心諗住佢應該會同我講掛....點知唔單止願望落空左.....仲見到佢msn個名後面加左叫~~說你愛我~~睇完之後真係唔知點啦........因為明知呢句嘢點都冇我份架la...佢咁寫係咪寫比其他人睇呢........諗到咁......個人又有一剎那好想喊.....想 sd msg比佢又唔知寫咩好.....想delete佢msn當自己冇睇到呢又唔捨得.......心情好似矛盾咁呢 ...係呢刻我決定一直呆望著佢個msn..........一直咁望希望佢會sd msg比我......嘿一直等一直望一直唔開心hahahahahaahahaha到2點幾啦最後等到佢offline我都仲係咩都冇.係咩都冇丫....之後又係度安慰自己又好騙下自己都好好係度諗.......佢會唔會見唔到我online~定一時唔記得左我生日呢.諗左好多好多個原因..........到最後發覺有少少嘢係自己一手做成架...無論都係要承擔gei.......有少少後悔之前咁發佢脾氣呢 ..但如果有得簡多一次我諗我一樣會咁做呢.......好衰呢.....從來未試過用咁耐時間去寫日記啦.......幾多個鐘呢.....唔記得啦.......只係記得今年係我最唔開心gei一年咪夠啦.......點解一個咁簡單gei願望都唔比我啵.............有人話見到佢開心咪自己開心呢d廢話.但講就易姐.....做又有幾多人做得到丫

刊登時間︰2007-05-30 02:55 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 5 月 28 日  星期一晴天
2007-05-28

唔覺唔覺大假已經放左一半啦.....原本有d慶祝活動由有變左冇....不過係我心入面真係唔想去飲酒慶祝 ...所以搞唔成其實仲好......不過咁搞一輪令我.發現~~邊個係人邊個係鬼我睇得出丫~~~hahahahahahahahaha@@....之後今日去左沙田丫經過左一d地方 一d自己以前好想去但而家呢......自己都唔知呢.......仲有二日就生日啦仲有少少嘢期待中..............

p.s仲有一連3~4日出左mk啦唔想再出丫~~~

pps~生日禮物..今年都係自己比自己不過比得重手得滯.......搞到而家活再赤貧中...........................救命丫

繼續p.s~自己之前講完..零容忍..但轉頭又有d好似..........咁係咪有少少唔公平呢 !!!!

刊登時間︰2007-05-28 11:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 5 月 24 日  星期四晴天
2007-05-24

haha~終於有得放大假啦諗起一連放十日都開心丫......但因為今日係我農曆生日.....所以今日係留左係度陪屋企人 .....之後夜晚就同左佢地行街食飯.....好耐冇好似咁啦....雖然普通但係都好開心gei~~um.......至於生日願望呢 !!自己知就得啦講左唔靈架~

 

p.s近排自己身邊好多fd不論男女老幼.......唔知點解都好似鐘意扮哂情聖咁架........最慘就係成日同我講.......我連自己都搞唔掂點理你地啵咪玩啦~~

最近勁鐘意gei一句對白.....以前無論點我都唔會走gei路但到而家就算點都好都一定要走到底gei一條不歸路 ....而家gei我就係跟住呢句嘢黎做無論係邊方面.....係工作上我套用左.我先知自己d手段咁勁架....至於係其他方面呢就做到好頹廢咁lu~


刊登時間︰2007-05-25 12:38 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 103 | »