annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2007 年 6 月 22 日  星期五晴天
2007-06-22

做左一件連自己都覺得衰gei嘢用黎趕走一個人tim.....真係衰到不得了丫......起初一切都好似我咁諗不停咁迫佢........反應都係我所諗一樣.....後來佢做gei嘢開始比我估計gei有少少出入.....而且開始有d驚.........佢好似仲認真果我咁.....心諗會唔會玩大左呢..........雖則感情嘢我真係玩唔起la....都係要再諗法子唔比佢埋身先~

刊登時間︰2007-06-22 11:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 6 月 16 日  星期六晴天
2007-06-16

又再一次差唔多到終點先黎番轉頭丫我.....好多好多次係咁架la........我都知咁唔太好.........路行到一半..咁好似對人好唔公平呢........但係自己有d嘢係未放得低..如果唔可以全情投入咁對佢咪仲衰.......好多時想迫自己投入果陣.....自己都不其然又會諗起ana呢.一諗起佢自己又唔想對住佢之外gei人或者...我仲寧願記住佢多過去接受佢其他人掛.......所以最後決定左la.......丫芝同丫琳今日打黎gei電話同sms我一個都冇覆冇聽.咁或者好衰....但冇法啦....反正我係一個愛面子又冇樣做得好gei衰人丫ma  hahahah~

p.s早二日因為做嘢去左理工丫.....去完係度諗.如果我一開始肯去讀..唔知而家又會點呢 我諗點都比而家好掛 @@

p.s2覺得自己好冷血tim~點算.好似對所有人都好差丫............

p.s3有少少開心嘢發生左.......冇諗到佢會記得呢因為都咁耐啦~~

p.s4有人會出山..自己就番歸lu........

p.s5第一次係公司一路飲酒飲到收工係街再買再飲到飲搭完車番屋企再飲半支.........結果嘔死左 = =+

p.s6近排鐘意淋雨...但唔係扮浪漫><

p.s7~+.=~@說你愛我#^0^.........我都愛你 .丫你收到嗎

刊登時間︰2007-06-16 10:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 6 月 13 日  星期三晴天
2007-06-13

好唔容易先問到雲妮豬拎到封信gei  sample....點知到所有都準備好諗住sd去果陣先發現過左12點岩岩截左止lu...唔通真係唔適合就咁轉咩....咁唯有遲d先諗啦~最近發現自己好頹廢丫.....hahahah~唔知幾先完呢最好繼續落去啦 @@~最近有人曾經令我有過一刹那有少少感動gei嘢....雖然唔係d咩特別嘢.....但好少人會咁對我架~ 不過如果個人唔係佢.....係佢我諗我會仲開心lor ...但好似冇咩可能lu^(00)^但同一時間又有一個人好差lor...我未見過d人咁樣架~~

p.s~今日比人話我脾氣差tim~~其實......自己都覺得gei...但又改唔到點算呢~

刊登時間︰2007-06-13 12:58 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 6 月 7 日  星期四晴天
2007-06-07

好慘丫~呢2日加埋都好似冇咩訓過咁....真係勁累丫差d企起度都訓得著丫.....公司又多嘢做丫真係想死....又加上自己已經冇左心係度 ...咁我個心又去左邊呢.....本身今晚simon話食嘢.....但係都係唔去好啦.又遠又無聊...........最重要係完全唔想同果班人有公餘活動.......初步已經同要交代gei人講左我gei諗法..一如所枓佢地好多都唔贊成我咁做.搞到我開始都有少少豫疑tim........好想問佢意見丫但打比佢又唔夠膽..msn又唔見佢~點算丫 ......

p.s每一晚都望住個msn......見到少少嘢都會唔知點咁..........其實有d嘢如期忘記唔到不如繼續記住佢係咪仲好呢  ?

刊登時間︰2007-06-07 01:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 6 月 4 日  星期一晴天
2007-06-04

放完大假咁耐番到公司都係好似仲未慣咁......甚至覺得開始有少少唔再係屬於自己咁.....每當我拎起D嘢果時都覺得好厭丫.....諗諗下又好想轉工丫~不過唔做都做左6年啦~係其他人眼中我叫起得好快架LA而且要我放棄左咁多年GEI嘢.....又好似有點兒那個.............但自己而家想搵GEI工人工又少一半啵.都唔知點好.....但最後我都係為左我真正GEI興趣少一半人工又有咩所謂丫~但咁又好似好任性呢又要同人交代咁多...........................

P.S~有個FD真係好煩得好緊要....忍啦我 

刊登時間︰2007-06-05 01:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 103 | »