又再一次差唔多到終點先黎番轉頭丫我.....好多好多次係咁架la........我都知咁唔太好.........路行到一半..咁好似對人好唔公平呢........但係自己有d嘢係未放得低..如果唔可以全情投入咁對佢咪仲衰.......好多時想迫自己投入果陣.....自己都不其然又會諗起ana呢.一諗起佢自己又唔想對住佢之外gei人或者...我仲寧願記住佢多過去接受佢其他人掛.......所以最後決定左la.......丫芝同丫琳今日打黎gei電話同sms我一個都冇覆冇聽.咁或者好衰....但冇法啦....反正我係一個愛面子又冇樣做得好gei衰人丫ma hahahah~
p.s早二日因為做嘢去左理工丫.....去完係度諗.如果我一開始肯去讀..唔知而家又會點呢 我諗點都比而家好掛 @@
p.s2覺得自己好冷血tim~點算.好似對所有人都好差丫............
p.s3有少少開心嘢發生左.......冇諗到佢會記得呢因為都咁耐啦~~
p.s4有人會出山..自己就番歸lu........
p.s5第一次係公司一路飲酒飲到收工係街再買再飲到飲搭完車番屋企再飲半支.........結果嘔死左 = =+
p.s6近排鐘意淋雨...但唔係扮浪漫><
p.s7~+.=~@說你愛我#^0^.........我都愛你 .丫你收到嗎
|