annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2007 年 12 月 8 日  星期六晴天
2007-12-08

一連有三日假期 ...um諗真d其實唔知拎黎做咩架...又冇乜特別嘢做 ....不過都可以趁呢幾日搵下d 朋友仔玩下gei....所以今日就搵左雲妮豬出黎食飯啦~~好奇怪呢....不過佢又因為ot...而遲到啦......好彩我都係等住佢姐...冇咩做.......之後我地出左去廟街食嘢不過都唔好食gei>.<...之後我就陪左佢去睇相....講真丫...起初我真係唔鬼信呢d嘢架.......不過話去咪又玩下lor.....但我地又驚聽到d唔岩聽的說話真係好笑呢~~~不過我地都等左好鬼耐丫 ......之後我同佢都係問愛情丫 @@~~但其實一開始我係想問事業架ma~~.......於是我將佢個生日日期比左佢....之後都冇講咩....佢就好清楚咁將我地散左幾多次等等嘢都講得出呢......連我想點都講埋出黎....聽完即刻啞左啦.....唔使咁勁丫下 ....雖然聽完都仲係唔係好信....但如果佢講gei係真的話...咁我又可以點呢...... !!!!!之後聽完都12點幾啦...於是送左雲妮搭車自己都要番屋企lu....

             不過聽完佢咁講有d嘢我反而真係下定左決心......不過我諗唔會寫出黎啦..........因為呢個係秘密哈哈哈~~!!

刊登時間︰2007-12-11 01:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 12 月 3 日  星期一晴天
2007-12-03

今日勁無奈啦.....冇嘢做都要無啦啦ot三個鐘....原本約左人都要改改改時間到5點幾 .......之後同左丫昌去左灣仔買嘢....之後就番左去尖咀join番丫ken..丫花..米奇...域拕...安迪...等等~之後我地去左棉登徑飲酒...但去到先知當中原來有人唔飲架....之後飲二set就去左唱k...但係去到咪又係飲.........搞咁多做咩啵....不過都好丫.....好耐冇試玩得咁盡慶啦呵呵....!!

刊登時間︰2007-12-05 11:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 12 月 2 日  星期日晴天
2007-12-02

今日係公司都冇咩人番工= ="所以諗住冇咩嘢做咁求其一日....而且都好順利咁捱左一個上晏....點知下晏就出事啦....公司係冇人的情況下....仲要比自己人係度搞事....搞到得番我同個抓牙...仲要招呼你地d大帝....感覺上好似考緊職業基準試咁呢...好彩得番黎gei結果唔單止係合格仲要係好呢 !!!!一個字~~勁丫hahahah~

 

刊登時間︰2007-12-02 08:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 11 月 30 日  星期五晴天
2007-11-30

um........今日出糧梗係要盡情消費啦......不過...又諗唔到買咩好啵哈哈~不過今日一收左工就左kat妹妹去又一城睇戲....不過果妹妹好似又遲到呢....之後我地去左食嘢....點知掛住傾計差d搞到趕唔切入場呢...呵呵真係傻傻地呢....今似我地去左睇<初雪之戀 >睇完發現比想像中好睇好多呢......男女主角都好正丫.....之後愛白日夢gei我心諗如果我都好似佢地咁又會點呢 !!!哈哈不過呢d嘢我諗冇機會發生係我身上....因為....我冷血架ma......睇完戲之後我地係又一城行左一陣本身想去買朱古力食架點知咁鬼早收工 >.<搞到冇得食...所以之後我地去左 coya食雪糕~~~ 超好食呢 !!^^......之後我地再行多一陣就番屋企lu

p.s睇戲真係勁正丫.....有機會的話真係想睇多次呢 !!

刊登時間︰2007-12-02 08:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 11 月 27 日  星期二晴天
2007-11-27

呢個星期感覺好似發生左好多嘢.....不過諗番其實都預左架啦 ....今個星期我終於出左聲啦...如果真係淡左...不如真係分開比較好...一直唔講係因為驚自己會有機會唔開心.....但原來講完之後我居然一點感覺都冇....同平時一樣難聽d講或者咁係一種解脫...真係覺得自己好衰....又或者咁講 ....係我心入面一直仲有一個人係度...一日未放低佢...我都唔可以全情投入咁去愛一個人.....所以都係算啦...不過...又好似有少少嘢好好笑咁....不過算啦.....或者一開始........算啦都係唔再係度講啦....等時間慢慢咁忘記佢啦 ~~~

講番我心入面果人.....知道佢岩岩過果生日...佢同左佢男朋友去左海洋公園玩~聽完之後...點講呢...唔可以話唔開心gei...不過始終有少少唔係咁舒服咁....唔知你仲記唔記得呢......係二年前你生日我話同你去....當時你低b唔想去...又話自己唔會玩.......但二年後今日 點解個版本可以唔同左呢.....我一路係電話聽你講有幾好玩.....我個心情就一路向下跌...面色仲一路黑落去......到最後我仲搵個藉口收線.......之後呢二日你再冇打比我.....我反而..................

講番少少公司嘢先....我講左架啦....只要我有心做....呢d咁gei少事根本唔放係眼內....你可以話俄係玩嘢不過我係明玩架啦吹咩~~~

刊登時間︰2007-11-27 11:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 103 | »