呢個星期感覺好似發生左好多嘢.....不過諗番其實都預左架啦 ....今個星期我終於出左聲啦...如果真係淡左...不如真係分開比較好...一直唔講係因為驚自己會有機會唔開心.....但原來講完之後我居然一點感覺都冇....同平時一樣難聽d講或者咁係一種解脫...真係覺得自己好衰....又或者咁講 ....係我心入面一直仲有一個人係度...一日未放低佢...我都唔可以全情投入咁去愛一個人.....所以都係算啦...不過...又好似有少少嘢好好笑咁....不過算啦.....或者一開始........算啦都係唔再係度講啦....等時間慢慢咁忘記佢啦 ~~~
講番我心入面果人.....知道佢岩岩過果生日...佢同左佢男朋友去左海洋公園玩~聽完之後...點講呢...唔可以話唔開心gei...不過始終有少少唔係咁舒服咁....唔知你仲記唔記得呢......係二年前你生日我話同你去....當時你低b唔想去...又話自己唔會玩.......但二年後今日 點解個版本可以唔同左呢.....我一路係電話聽你講有幾好玩.....我個心情就一路向下跌...面色仲一路黑落去......到最後我仲搵個藉口收線.......之後呢二日你再冇打比我.....我反而..................
講番少少公司嘢先....我講左架啦....只要我有心做....呢d咁gei少事根本唔放係眼內....你可以話俄係玩嘢不過我係明玩架啦吹咩~~~
|