annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 1 月 12 日  星期六晴天
2008-01-12

今日堅尼夫生日~~所以我又決定早走一陣~~本身諗住整個cheese cake~~但我計少左要凍gei時間以整唔切丫~~之後我去左唱k去到仲見到~愛肥~車厘子~~哂打~~cable~~之後我地都係玩左一陣啦~~不過我好少可玩到咁癲啦~~之後或者飲左少少酒啦居然趴街tim...真係魚到爆丫.....之後番到屋企先知自己個電話熄左~~開番之後即爆哂....總之多謝大家關心啦~~

p.s我一定唔再飲酒啦~

刊登時間︰2008-01-13 11:37 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 1 月 11 日  星期五晴天
2008-01-11

黑仔事件一浪接一浪丫~昨日整到隻眼之後.....今日仲整鬼埋條頸丫...真係救命丫 ....痛到想死丫.....早知就唔番啦~~>.<"".......不過今日勁搞笑丫下....番到公司...一個中國人GEI地方....居然會輸左比一個印度人....仲要輸成條街咁遠....你話你話丫...作為一個中國人醜唔醜 丫........仲要比佢破紀錄丫....16KG~~足足16KG丫......點解會咁架.....真係接受唔到丫~哈哈哈~~之後收工冇嘢做就去左APM行書局...~~呵好耐冇行過啦...又有好多書想買啦~~不過我自己仲有二~三本未睇丫....但都係照睇丫~但睇左D太慘啦...驚睇唔到落去...都係唔買住...有D又冇咩字...最後睇中左本講意大利文架...不過...好耐冇讀...唔記得左TIM...所以都算吧 !!!!

P.S~~今日比人話我殘左勁多丫...睇黎都要買番多D護膚先得啦

刊登時間︰2008-01-11 07:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 1 月 10 日  星期四晴天
2008-01-10

今日係勁黑丫 ....一早都講左冇心機就唔好番工啦ma.......不過今日番到去公司....都係四出作惡搵人咬 @@....之後做做下嘢....因為唔太小心...其實唔關我事丫...搞到自己整到隻眼.....痴線架....想痛死人咩!!!!.....仲要整花左tim架~~點見人啵......所以收工都係唔出街啦 ~~~

p.s~~小心d啦小咪主人~~知自己易就好睇多d醫生啦~~~~

刊登時間︰2008-01-11 06:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 1 月 9 日  星期三晴天
2008-01-09

新一年以為有新開始.....點知原來衰嘢從來冇離開到我.......今日真係真係我好唔開心丫.....係昨晚發生左d嘢....令我今日真係冇哂心機....我諗自 ANNA之後都冇試過咁頹啦....呢排有太多唔開心GEI嘢啦....加埋昨日的事...簡直將我所有唔開心都爆哂出黎.....再係咁落去我諗我真係會傻架啦........結果今日冇番工....做左D咩呢....就連自己做過D咩都唔知 ....諗左好耐...終於諗住寫BLOG.....但好奇怪...係一路寫....就一直唔開心...甚至有D想喊TIM好好笑....連自己都想笑埋自己.....之後係MSN度傾計 ....感覺上我覺得原來佢一直都唔信我係認真GEI人....睇完佢咁講反而心情仲比昨晚低落...........再睇到D電視對白  ...我真係唔知點做........不過又可以點丫...又迫唔黎GEI...或者我真係一開始就唔可以有希望....因為如果冇希望至少自己唔會失望啦..... !!!

P.S~~今日真係好對唔住丫...同身邊GEI人發左好多好多脾氣...而又冇同你地講原因...但希望你地明白啦.......

P.S2~我話過我以後要無情先得啦........

刊登時間︰2008-01-09 09:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 1 月 1 日  星期二晴天
2008-01-01

新一年咁就開始左啦~~ 今年好似過得好快咁...就連往年點過都仲記得一二楚tim~回顧今年發生gei嘢....總係覺得唔開心比開心gei多...要我諗番起有咩開心嘢呢真係少之有少.....係我要 求太高定我開始已經唔記得咩係開心呢 !!!!!!

p.s~~今年元旦我居然同公司d人去左飛鵝山過...講真丫其實一d氣氛都冇....就係咁平平淡淡咁過....唔知點解會咁呢 !!!唉算啦都唔知想寫咩啦~ !!!!

刊登時間︰2008-01-07 10:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 103 | »