新一年以為有新開始.....點知原來衰嘢從來冇離開到我.......今日真係真係我好唔開心丫.....係昨晚發生左d嘢....令我今日真係冇哂心機....我諗自 ANNA之後都冇試過咁頹啦....呢排有太多唔開心GEI嘢啦....加埋昨日的事...簡直將我所有唔開心都爆哂出黎.....再係咁落去我諗我真係會傻架啦........結果今日冇番工....做左D咩呢....就連自己做過D咩都唔知 ....諗左好耐...終於諗住寫BLOG.....但好奇怪...係一路寫....就一直唔開心...甚至有D想喊TIM好好笑....連自己都想笑埋自己.....之後係MSN度傾計 ....感覺上我覺得原來佢一直都唔信我係認真GEI人....睇完佢咁講反而心情仲比昨晚低落...........再睇到D電視對白 ...我真係唔知點做........不過又可以點丫...又迫唔黎GEI...或者我真係一開始就唔可以有希望....因為如果冇希望至少自己唔會失望啦..... !!!
P.S~~今日真係好對唔住丫...同身邊GEI人發左好多好多脾氣...而又冇同你地講原因...但希望你地明白啦.......
P.S2~我話過我以後要無情先得啦........ |