annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 2 月 14 日  星期四晴天
2008-02-14

今日係情人節啦~又一個冇情人的人節...不過好攰丫今日....因為昨晚為左整花花同砌圖比妹妹整到3點幾之後9點鐘左右就起身啦~~之後出左APM買左少少嘢就入左粉嶺搵妹妹食LUNCH...但早左入去於是就係附近行左一陣 ~~~見到有花店於是就想送紮花比妹妹~~起初諗住搵人送上去~~但原來我唔知妹妹個全名呢真係大意丫~~ 咁唯有自己拎埋去啦....之後同佢食完飯就送埋禮物比佢送左佢番工啦~~之後本身諗住番屋企架~但係又聽到雲妮話收到紮唔靚的花搞到好唔開心 ~~於是我又再去買多紮花送去佢公司逗番佢開心我先走~~之後當然去左佢公司對面諗住買嘢比我扒扒啦~~但又冇得賣啵~~算佢唔好彩啦...之後真係太攰啦...於是番屋企訓左一個鐘~~知後收到雲妮電話講講下就同左佢出去食飯~~但估都估唔到居然要去到食茶餐廳~真係難忘丫 = ="之後雲妮話去飲酒~~但我真係唔想飲啦~~於是送左搭車我就番屋企啦!!!...唉就咁就過左一個咁樣的情人節丫 !!!!!

P.S~~呢個情人節又收唔到佢的短訊啦.... 唉~~我有問自己究竟仲會唔會有失望呢!!!講真....開始真係冇啦.....

P.S 2~亦都正正因為呢個情人節令我知道自己真正鐘意的係邊個...但亦都知永永遠遠都冇可能~而且距離真係太遠啦...所以都係算啦~最重要真係覺得呢個C主真係對我有抗拒呢 !!!

刊登時間︰2008-02-16 01:15 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 2 月 13 日  星期三晴天
2008-02-13

仲有一日就情人節啦.....一直以來對自己說其實有少少厭惡呢個節日~~因為係最近這幾年......不是同身邊人吵架~分手~或者未能同自己鐘意的人一起渡過....所以對我黎講都唔知點先係一個開心的情人節....... !!不過今日都有準備左D朱古力同一D我親手整的花花~~於是我下午就拎左出去比CELIA~但總係覺得.....UM....唔識講...之後我就入左粉嶺搵左KITKAT妹妹~送左個朱古力比佢和同佢食飯...之後送番佢番公司...就係粉嶺行左陣~~見到樣好得意架嘢~一於買埋送比妹妹先~~

P.S~本來今日想打比佢問下佢鐘唔鐘意我送的東西...但.....都係算啦~~以我咁聰明的智慧估都估到啦哈哈哈 !!!!

刊登時間︰2008-02-16 12:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 2 月 5 日  星期二晴天
2008-02-05

影同影究竟有咩分別啦.....一直係心入面就一直有個影係度...一直以為已經消失...但原來一直都仲係度未曾消失過....但後來個影慢慢咁比另一個影開始取代.....但明知情況一直落去...只會遲早完完全全咁變成另一個影...但明知係咁應該繼續落去嗎....有D嘢我想去試..但唔知點解我開始怕左呢樣嘢!!!而且最重要GEI係感覺到真係有好遙遠好遙的距離.....與其到時有機會唔開心又或者成為係我心入面的另一個她.....咁不如係未成形開始果時便要強行制止佢.....但理智同感情又試問又有邊個控制到丫...所以有時候有意冇意間會做多左少少嘢.......但又可以點丫...我根本連自己的思想同感覺都唔可以肯定...究竟我可以點做呢 ...寫寫下居然好似寫書咁....唉都係唔寫啦 !!!!

P.S 唔見左差唔多一年GEI嘢突然間出現左丫就算係一瞬間都足以令我呆左丫!!

刊登時間︰2008-02-06 12:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 2 月 4 日  星期一晴天
2008-02-04

今日一早就迫住起身啦 >.<"之後陪屋企人出左去尖咀....做左少少無聊嘢之後又走鬼番去觀塘........之後到左四點幾收到厶司電話之後咪番出去lor....不過冇所謂啦反正約左celia~~ 咪早少少出去lor.....番到去見到佢地而家要番十二個鐘...哈哈睇到覺得佢地真係抵死架...不過又比我知道有人破壞我形象tim...不過我又唔介意.....之後係公司左個圏...就去左接celia~不過去到佢公司附近打比佢又冇開電話咁...仲以為佢消失左丫.....好彩到後都有打比我咋呵呵 ^^~~之後我同佢去左諾士佛臺食嘢...間嘢個氣氛好得架..可惜d嘢好似唔係好岩celia咁....之後celia果然係講下話去行花市咋哈哈哈仲想見識下係咪行花 市買聖誕花呢 !!!!之後食完飯我地行左一陣街之後去左睇<長江七號 >睇完都十 一點幾啦...之後送埋佢番去再番屋企都成點幾啦好累丫 !!!!!!~~

刊登時間︰2008-02-05 10:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 1 月 31 日  星期四晴天
2008-01-31

唉.....準備已久的事.....冇情情冇左下文.....原因係因為有人唔見得wor........老實講 .....又係一開始話得....今日先話唔可以仲話唔記得約左我....哈可想然之.....你有幾重視呢個date丫...如果唔係我提一提我可能仲成個傻仔咁tim丫....我一路聽一路真係好鬼唔開心架...於是忍唔住嘈左一句...之後一個下午一路唔出聲唔知你唔係度丫定點啦...唉.....算啦算啦........!!以後真係要識做啦我.......

P.S2..發現自己真係有少少偏心... 二個妹妹...一個自己唔多歡喜的打黎我可以唔聽生日我可以唔去 ....好似好衰咁啦連生日快樂都冇SD去真係唔多好呢 但諗番轉頭都係因果姐!!!! 另一個妹妹....感覺上好似有少少變左啦但......唔識講感覺開始有D抗 拒我咁...但 ....係咁多次啦...喂真係心淡架....但始終想對佢好D丫 UM...或者比D時間睇下點啦....都係果句啦以後識做架啦 ~

刊登時間︰2008-02-01 12:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 103 | »