今日係情人節啦~又一個冇情人的人節...不過好攰丫今日....因為昨晚為左整花花同砌圖比妹妹整到3點幾之後9點鐘左右就起身啦~~之後出左APM買左少少嘢就入左粉嶺搵妹妹食LUNCH...但早左入去於是就係附近行左一陣 ~~~見到有花店於是就想送紮花比妹妹~~起初諗住搵人送上去~~但原來我唔知妹妹個全名呢真係大意丫~~ 咁唯有自己拎埋去啦....之後同佢食完飯就送埋禮物比佢送左佢番工啦~~之後本身諗住番屋企架~但係又聽到雲妮話收到紮唔靚的花搞到好唔開心 ~~於是我又再去買多紮花送去佢公司逗番佢開心我先走~~之後當然去左佢公司對面諗住買嘢比我扒扒啦~~但又冇得賣啵~~算佢唔好彩啦...之後真係太攰啦...於是番屋企訓左一個鐘~~知後收到雲妮電話講講下就同左佢出去食飯~~但估都估唔到居然要去到食茶餐廳~真係難忘丫 = ="之後雲妮話去飲酒~~但我真係唔想飲啦~~於是送左搭車我就番屋企啦!!!...唉就咁就過左一個咁樣的情人節丫 !!!!!
P.S~~呢個情人節又收唔到佢的短訊啦.... 唉~~我有問自己究竟仲會唔會有失望呢!!!講真....開始真係冇啦.....
P.S 2~亦都正正因為呢個情人節令我知道自己真正鐘意的係邊個...但亦都知永永遠遠都冇可能~而且距離真係太遠啦...所以都係算啦~最重要真係覺得呢個C主真係對我有抗拒呢 !!!
|