今日好慘丫 >.<一早比人嘈醒左......之後呆呆下咁過左個上午.......之後下午就去左同陽光玩遊戲 .........不過唔知係咪真係太耐冇游呢~以前閒閒地來回浮台都仲得架ma~不過今日都唔知搞咩游到出去都死咁滯...之後游番去果陣仲屈到隻手慘 嗚~~T.T仲魚到爆TIM丫~結果冇耐就要退役啦==唔制丫 >.<我諗要游番多D先得啦........之後去左醫院探病......再之後去左佐敦食飯~~食完嘢自己走左落去尖咀HMV買嘢....買左超多嘢 丫 .........之後諗住行多陣但超攰...所以算吧啦..........
P.S你講得岩~~所以我信自己感覺...以前......就等佢變歷史啦..........因為現在有嘢值得爭取HA~
P.S2好啦啵~咪再咁煩打架...架啦....好唔係咁好脾氣咋= =+
P.S 3 喂~成日話我唔理人感受.....但呢D咁少都拎黎講.......我點理得咁多丫 ....咁有冇人理下我感受丫
P.S 4~好想去助養狗狗丫~助養幾多隻好呢~~
P.S 5~買左好多隻MAKSIM聽丫~HAHA老實講丫以前聽係為人GEI~但聽落又真係幾好聽GEI~又型...呵真係好得~
PPPPPPPS~放左咁多日假開始悶~~諗住搵嘢讀下啦...不過睇完之後~好多都想學啵~
|