心情變得好差好差 ........每一次都係咁...真係累啦.....不過今次好似比之前每一次都要淡.....淡........一個自己唔鐘意gei感覺....或者變成自己都嬲自己.......身邊有朋友叫我 行開......但做唔到就係做唔到 .....但今次呢輪到自己真係想走啦......但感覺原來仲差...差係因為自己到左而家先有咁樣的感覺.係早左定遲左..係岩定唔岩呢.......又話好似知之前咁講自己...我從來都唔係一好人啦........
今日好似冇咩講嘢....冇咩笑...冇咩諗......經常呆下呆下咁過左一日直到夜晚先有埬少少心情但又......唉算啦唔講
|