今日一起身就好唔想番工丫..正確黎講係昨日開始已經冇乜心機番工丫明明冇人得罪我但總係提唔係心機呢~~~於是...今日無情情扮病請左一日假........唉....但請左反而又有點後悔......因為好似搞到其他人咁呢 .之後番左公司放低左張假紙.就漫無目的咁去左好多個地方....一d未去過............又唔會比人見到gei地方........一路行個腦空白......咩都冇諗......咩都冇理 .......就係咁.....行左大半日 ...到最後又出左mk....行行下見到一對火機...見到果陣突然間諗起ana丫...有少少衝動想買..但今日gei佢我諗唔會收啦....所以都係睇下算啦.........
p.s今日自己靜靜咁過左一日....老實講真係好舒服gei.......但一諗起聽日一番去d人又有說話聽就...............
|