我係公司唔做gei消息話咁快已經傳到全酒店都知咁滯啦.....好多人好奇怪我走得咁突然......又有人問點解我會丟低d兄弟 .又有人問有冇人留我以為我係度玩咁.....總之有好多好多 問題.....不過我諗就算有人留都唔會留低啦我....因為做左咁年嘢好想比自己take 個break先........總之any way好多謝咁多人關心我gei~~
p.s昨晚同左winnie飲嘢....好耐冇同佢飲嘢啦...仲要去埋d咁屎gei bar....之後我地吹水吹左個幾鐘啦........佢講左d嘢我係覺得好似我架.....就係........到最後同自己一齊gei人未必係自己最鐘意gei人.....好可能只不過係身邊gei一個fd.....聽完咁講真認同架我.....因為自己鐘意已經過左去啦 ha~同埋覺得自己唔會係一個好男朋友lor呵~
不過飲嘢果陣有少少搞笑啦我口快快講左ana個電話出黎之後見佢即刻拎個電話黎打 ...好制止左佢咋唔係都唔知點啦~不過唔知太耐冇飲酒丫~飲少少都差d頂唔住~真係老啦~
|