唔知點解...自己而家經常口不對心......個口話唔介意其實介意到不得了....話唔在乎咩...其實緊張到係自己估計之外......話放手丫.....其實從來都未放低過.........想唔理但原來唔可以丫.....而且經常諗GEI同做GEI完全係二回事.....諗住覺得自己可以點點點......到頭來呢........做親每一件事自己都可以走黎後悔冇一樣野係同自己諗GEI一樣.....從未覺得自己原來可以搞成咁......由其聽見出自佢口中GEI時候......雖然係佢口中係一D正常到不得了GEI說話(至少我都咁認為)........但我聽到呢....嘿果一下真係灰到呢 ..........仲要度扮好戲...唔可以比任何人知.........連自己唔開心都唔可以同人講..........結果呢自己就未停過係度亂諗野........食野係度諗.....做野係度諗...行行下街又諗.......真係辛苦到不得了........人都癲......點算丫 ...點算丫...唉算吧啦.....其實自己都唔知自己想寫D咩..................
P.S其實自己有時有 少少羨慕某D人 ........可以有D咁好GEI野.......自己呢做咩都好似輸梗咁GEI...無論做成點都好 結果原來都係唔會變...... |