annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2007 年 4 月 8 日  星期日晴天
2007-04-08

唉.今日好似有好多嘢想寫丫多數仲要係d古怪野tim............第一件就係係昨晚之前比我say左no果個girl又無情情走黎問我有冇掛住佢= =.......心諗你係咪傻架上次都講得清楚哂la...迫我連fd都唔想同你做咩= =到最後我係連到冇睬佢由得佢發傻算數....................之後今日係公司真係做到人都癲.一個人整千幾粒嘢又比得一個人我.......當我識飛咩 .........做到咁所以搞到我夜晚去唔到玩.......咁好正常姐點知雲妮無情情打黎又話我發脾氣唔去玩.......最憎就係d咁gei人.....成日將自己諗gei野就以往係架la wor.又唔比人解釋又要周圍同人講仲要有人信丫ma..咁只會令更加唔去咋以後..........最後呢件嘢就唔關我事但又令我最唔開心gei..就係今anna係公司比人話...見佢唔開心我又好幫唔到d咩...搞到連自己都唔開心tim......其實我好想同佢講....就算個個話你唔好.話你咩都好..........係我眼中你係最好架可惜講黎講去呢句嘢始終講唔出口tim

刊登時間︰2007-04-08 09:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 4 月 6 日  星期五晴天
2007-04-06

um.......突然間古古怪怪咁~早一晚忽然有一個唔係好熟gei女仔fd走黎同我講唔再鐘意我話放棄我 @@~??聽完之後比佢搞到我一頭霧水..........乜我有講過話鐘意你咩.......之後佢仲講左埋我唔多明gei野........有d我仲係冇做到架啵...咪玩我啦.......我一直都係當你係fd咋 ....清高d講要我同一個自己完全唔鐘意gei人一起簡直係浪費自己時間........而且我到最後都同你講左啦我心入面一早有左一個人啦無論佢鐘意唔鐘意我都好.....聽完我咁講佢又可以無情情咁走左去~~= ="怪人一個........

p.s 今日公司本身好多野做......但係因為約左anna~所以我又係放低一切去左同佢食飯~~食到超飽.......勁開心丫如果日日係咁就好la~~~

刊登時間︰2007-04-06 01:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 4 月 2 日  星期一晴天
2007-04-02

haha 近排終於有番d開心gei野啦呵呵~~~真係好開心架~~雖然冇咩特別野做過.........但係見到佢同佢傾下電話已經夠啦~~實在太好啦~~希望d野對佢有用啦~~不過昨晚聽佢咁講都應該有用gei~~能夠見到佢開心~~我就最開心啦hahahaha

刊登時間︰2007-04-02 10:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 3 月 19 日  星期一晴天
2007-03-19

好耐冇寫啦我又......每一次都係有唔開心gei野先會走我上黎寫....因為我覺得開心gei野好快會過左又或者係理所當然所以從來冇咩記低到.......無疑而家gei我係經歷緊少少gei低潮.........無論係工作又好其他野又好總係好唔順暢.....再加上昨晚做左一d好錯好錯gei 野丫 ...........><真係令我想放低一切咩都唔好迫自己諗迫自己做但咁得咩......口...明明話唔理唔再提..........但又係做唔到..真係仆街......或者自己又的確仲有好多野要顧.....唔可以做d自己想做gei野........搞到而家咁實再係意料之外....不過...其實做得出就預左係咁架la.......................

p.s其實一路話人地變左....話人地咩....但其實變果個會唔會係自己呢.........或者係自己變得差左....令到同佢gei距離好似好遠咁......其實唔止係佢連另一個人都係咁......總係唔可以好似以前咁傾得咁開心.........唉超煩...................

p.p.s我都係今日先知自己原來可以承受gei野...原來係少得咁可憐架....只要有少少唔適合自己..都搞到自己唔知似咩.......唉........................再一次唔知自己想寫咩丫 ><

刊登時間︰2007-03-19 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 3 月 2 日  星期五晴天
2007-03-02

好耐好耐冇打日記啦~係呢段時間有好多開心同唔開心GEI 野丫..開心係因為發現自己可以同一個人傾計得好開心~我地咩都傾得真係好舒服..對住佢我可以做番自己...從來試過咁架~....唔開心GEI係 .做野果度LOR..如果我可以答應一D野GEI話我係公司前景或者會好DGEI..但係要我重新適應一班人.我始終都係唔想.....SO我做左一D勁搞笑GEI野就係威脅唔做啦...係呢間野做左3年未講就講得多.做都係第一次咋.......雖然最後有人留我又講掂左數但我都係決定左去轉工啦.因為覺得好冇意思做到........所以呢排番去都係求其數啦.完全冇HEART............

P.S係公司有一個對我幾重要GEI人要走啦.....有一D原因令我想留但又唔可以留住佢.......好似唔知點咁.......更加覺得留係度冇意思TIM...呵呵又多一個藉口比自己走啦~

刊登時間︰2007-03-02 11:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 103 | »