好耐冇寫啦我又......每一次都係有唔開心gei野先會走我上黎寫....因為我覺得開心gei野好快會過左又或者係理所當然所以從來冇咩記低到.......無疑而家gei我係經歷緊少少gei低潮.........無論係工作又好其他野又好總係好唔順暢.....再加上昨晚做左一d好錯好錯gei 野丫 ...........><真係令我想放低一切咩都唔好迫自己諗迫自己做但咁得咩......口...明明話唔理唔再提..........但又係做唔到..真係仆街......或者自己又的確仲有好多野要顧.....唔可以做d自己想做gei野........搞到而家咁實再係意料之外....不過...其實做得出就預左係咁架la.......................
p.s其實一路話人地變左....話人地咩....但其實變果個會唔會係自己呢.........或者係自己變得差左....令到同佢gei距離好似好遠咁......其實唔止係佢連另一個人都係咁......總係唔可以好似以前咁傾得咁開心.........唉超煩...................
p.p.s我都係今日先知自己原來可以承受gei野...原來係少得咁可憐架....只要有少少唔適合自己..都搞到自己唔知似咩.......唉........................再一次唔知自己想寫咩丫 >< |