呢幾日真係流年不利丫..... 繼之前比snowy搞之外今日去食lunch同人地隻貓玩果陣都比人襲擊....唔通連d小動物都唔鐘意我 ><呵呵...之後夜晚放左工我地公司十幾人就去左打邊爐 ........haha真係超耐冇試過有d咁gei節目la....咁先似同事架ma 至少可以團結d先啦......之後食到咁上下我同小賓就走先去左AT join埋雲妮同tracy飲野.......鬼整飲左陣有幾個同事就跟埋黎玩都唔緊要啦...仲要小賓同雲妮一早又走左wor...得番d又唔多飲得gei搞到3點幾d人又走哂.....點知tracy係走果時先走黎貓...迫住要送佢番屋企但又唔知佢住邊wor..跟住佢又係咁哭....我又唔知點安慰佢wor...咁唯有陪下佢lor.鬼整佢哭完就扒左落我度訓.......搞到我勁無奈咁係條街訓左成二個鐘咁滯...搞到隻腳同腰勁痛....到左5點幾終於送左tracy番去...之後番到去屋企6點幾勁累丫痴線.......
p.s聽到tracy哭得咁遲利 ....先知道愛情原來可以令人咁傷架.......同佢相比自己之前所謂gei唔開心同佢比簡直不值一提...睇見佢咁開始有少少驚呢d咁gei野tim.......... |