今日終於有得放番早D啦...但係今日都冇咩地方去.......因為今日要番屋企做節丫......... 好耐都冇試過咁多人一起食飯LA...我諗以後機會會仲少D.....不過今年聖誕勁慘丫.........好想好想去玩丫.....不過自己想約果D又唔睬我啵...唔想約果D又咁約我啵真係煩 @@搞到隨時要自己過TIM....唔得一定要係呢幾日盡快搵人先~~~呵
P.S今日聽左小賓講左D古怪GEI野 ...估唔到雲妮豬都蠢唔哂丫......知我嬲佢....不過正確黎講都可以叫做嬲GEI...只不過接受唔到自己身邊有D咁GEI FD咁唯有避左佢啦.....不過點解佢又要周圍同人講架....破壞哂我D形象..同埋又點解成日搵我做話題架..搞到D角色掉轉左咁啵~~~
P.P.S....呢幾日...發現自己有D野睇得化左好多丫.....不過其實係化左定睇淡左自己都唔知呢 .....不過咁都好丫.....希望可以KEEP耐D啦今次等我可以再冷血D丫MA= =+
|