annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2006 年 12 月 26 日  星期二晴天
2006-12-26

唔知係咪做得勁辛苦呢.....今日一起身個膝頭勁痛.....差唔多行唔到咁滯...不過咪又係要番工.......好再今日唔使點做咋   ...不過都好似比人搵笨tim~~~之後番到公司都10點幾啦~~本身見丫jessica係尖咀想約佢食下野...不過見佢食左就冇約到佢............之後冇乜野做就番左去lu

p.s~最想聽gei聖誕快樂終於 等到啦~~簡簡單單gei一句已經好開心la呵 ^^

刊登時間︰2006-12-27 12:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 12 月 24 日  星期日晴天
2006-12-24

今日番工因為 做野所以去左比華利山別墅=.="..又係去番之前果間恐怖GEI屋........好彩今次冇咩怪事同怪聲咋.....不過搞到我完全唔敢上2樓TIM@@因為之前實在恐怖><.........不過第一次見到日落真係勁靚架個景真係一百分而且仲有記念品拎TIM~~~~~~~所以今日冇咩做過野就番左去係咁意露一露面係公司就算LU.........但一收工見到成條街都係而自己又咁LONLEY wor...果一下真係down到震...所以連行去搭bus都懶...by taxi算la........

p.s都係果句啦一d我唔想同佢過聖誕gei人又係咁搵我.......心諗呢d日子唔係求求其搵個人過就可以架...就我自己黎講如果係咁不如自己過算la...so我都冇聽到ar欣gei tel.......至於一d我想同佢過gei人....雖然已經明白要anna陪我過係完全冇可能gei事..but sd左幾個sms去..........為gei或者係等佢同我講一句merry christmas.......一句都好丫我已經滿足架la....但到最後都係影都冇...唔通真係咁奢侈咩一句野............

刊登時間︰2006-12-24 01:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 12 月 23 日  星期六晴天
2006-12-23

呢期用左太多太多时間番工啦......日日都成14~16個鐘所以都諗唔到有咩想寫tim........聖誕禮物都差唔多送哂出去...只係送淨左一份我最想送而又仲未送出去gei禮物.....um...點講呢其實送唔送得出去都未知la.......因為想搵佢果陣佢又話唔得閒到sd sms佢又唔覆...so都有諗過會唔會送唔出呢..........不過冇所謂la.........佢又唔會知gei........咪當咩都無事發生就算la@@

p.s今年收到gei野出奇地少......@@點算....不過唔知佢會唔會送野比我呢...雖然唔多樂觀....但都會期待下gei.........

刊登時間︰2006-12-23 01:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 12 月 19 日  星期二晴天
2006-12-19

um.....點講呢.今日我丫哥終於搬左出去住la...而淨番係度gei屋企人個個都好掛住佢...但反而我自己唔好講話掛住丫...甚至連少少感覺都冇wor ....之前話就話想冷血d姐我.但都冇理由會咁架啵...仲要我扮傻tim.好似唔知點咁丫...............

p.s今日由於係公司比人講完.........so到最後我都係忍唔住sd左sms比雲妮問下佢係咪諗多左丫........唔好自己諗左一d未經證實gei野立亂話比其他人知...點知佢都係唔鬼認.搞到我最後要發脾氣................仲比佢搞到我有d唔開心tim

刊登時間︰2006-12-20 01:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 12 月 18 日  星期一晴天
2006-12-18

今日終於有得放番早D啦...但係今日都冇咩地方去.......因為今日要番屋企做節丫......... 好耐都冇試過咁多人一起食飯LA...我諗以後機會會仲少D.....不過今年聖誕勁慘丫.........好想好想去玩丫.....不過自己想約果D又唔睬我啵...唔想約果D又咁約我啵真係煩 @@搞到隨時要自己過TIM....唔得一定要係呢幾日盡快搵人先~~~呵

P.S今日聽左小賓講左D古怪GEI野 ...估唔到雲妮豬都蠢唔哂丫......知我嬲佢....不過正確黎講都可以叫做嬲GEI...只不過接受唔到自己身邊有D咁GEI FD咁唯有避左佢啦.....不過點解佢又要周圍同人講架....破壞哂我D形象..同埋又點解成日搵我做話題架..搞到D角色掉轉左咁啵~~~

P.P.S....呢幾日...發現自己有D野睇得化左好多丫.....不過其實係化左定睇淡左自己都唔知呢 .....不過咁都好丫.....希望可以KEEP耐D啦今次等我可以再冷血D丫MA= =+

刊登時間︰2006-12-18 11:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 103 | »