今日放工本身想約個fd去睇戲gei..但係見佢係canteen 同人傾緊計咁就算la.....咁就提早番左屋企la....番到去因為屋企人生日於是出左街食飯..但係今日個人好累丫...搞到個人冇乜心機...但係屋企人就以為我係度發脾氣 ..搞到氣氛唔多好..不過算la懶得解釋...食完飯雲妮打tel黎見佢有d好唔開心...想幫佢又唔知點講起好...係傾計的過程入面曾經有少少忍唔到想同佢講我點諗...但最後都係過唔到我自己tim....而自己都決定左要慢慢咁避開佢咁對我地二個都係最好gei...
p.s唔好再唔開心la..因為你唔開心係你身邊都會有人為你唔開心而唔快樂架...
|