由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
終於有一日可以準時收工啦@@~所以一收工就約左anna la~原本想去睇<十分愛>架 ..但估唔到佢已經睇左la wor~我又唔想同佢他人睇so都係算吧啦.之後就去左apm唱k.諗落都好耐好耐冇同佢唱k la~~so...玩得都算開心gei~~~佢唱歌依舊咁好聽啵hahahaa~~不過今日好似玩得唔係好盡興tim~不過算啦今日都係好開心gei
今日做嘢做得勁辛苦丫.......SO一放工諗住搵下ANNA吹下水咁啦.......點知原來佢約左人.....咁諗住唔吹啦.....但佢又要我等佢一個鐘啵..因為要比D嘢佢~我起初因為超攰唔想等啦.但講講下見佢話嬲SO.....無論幾攰都係等埋佢鬼叫自己鐘意佢咩對住佢我真係咩都得架.......比住第二個真係睬佢都傻........番到屋企都成點丫...攰到想死丫~~
好耐冇番早la...今日難得有得番真係好呢....不過做做下嘢果陣anna打黎講到好down咁.......so.我一收工就即刻仆左入去睇下佢~~當然係佢面前我係唔會認特登走入去搵佢gei.....因為好似知點咁.........之後就出左去新城市 幫anna 拎d嘢......haha之後比我見到carlo姐姐~我諗佢都見到我..不過我冇入去lu費事係人地間嘢度吹水啦~~
p.s好多嘢諗好多嘢煩...寫都唔知點寫.........定係我唔想去諗唔想去寫呢........
昨日去左一個自己以前成日會去gei地方做嘢........就係屯門啦~~仲要係正隔離tim haha有冇咁岩丫~~以前自己成日會去架.......昨日去到都曾經有諗過去搵佢聚下gei~~但最後都係冇去tim~~費事見到冇嘢講啦 @@~
p.s反而係早二日發生左d令我幾嬲gei事............就係之前約左妮飲嘢架ma.到打電話比佢果陣竟然cut線仲要唔止一次唔想我去都同我講句丫........到最後係就係有落到去但都冇哂心機丫.....玩左冇10分鐘就走啦..........