UM.. 今日知anna唔舒服一早會去睇醫生......so.....一早校好鬧鐘就sd個sms出去~之後又msn又打電話比佢簡直都覺得自己有少少煩 tim....不過希望佢唔會咁覺得啦~其實我都係緊張關心佢咋~~之後見佢睇完打黎個心先定d咋我haha~~之後先有番心情做嘢咋~不過放左工之後原因為冇乜心情~~首先原本約左~豆豆~食飯..結果推左= =之後約左丫joe加電車男軍團..結果...搉埋......最後原本約左人去喜喜.結果我一樣起飛 ........king of the aeroplane我簡直當之無愧丫hahahahah~~~~