一個好gei生日...早二個月準備唔過份丫...所以今日一早就 出左去買禮物啦....呢幾年送得太過簡單 ..所以今年決定玩大佢...25歲丫 ma一於送夠25份比你丫~~hahaha~....不過.......今日行左一日啦只係得 3/25==仲有成廿幾份丫點算.....又冇咩頭緒真係煩...最唔鐘意諗嘢送比人睇黎我塵封多年gei絕技要從出江湖啦..好彩之前冇送到姐.....但我仲識唔識整呢?........不過今日終於等到出糧啦.....所以除左買禮物.....都買左好多嘢比自己.....不過買完番黎又好似冇咩用啵......不過算啦都配合下我形象丫ma呵呵呵~~~
p.s呢次瀨嘢啦...估唔除左佢......呢個月仲有咁多人生日架!!!一單大單過一單.... |