annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2007 年 10 月 26 日  星期五晴天
2007-10-26

今日比人話我變左丫....變好...定變差呢.....不過如果變好左就會同我講拉.....我諗變差左多D啦......但事實上....係咪我仲未做得好呢......我諗我真係啦.....因為有時候有好嘢影響左我啦.....想去改......但唔知自己錯係邊.......唉...越  諗越唔開心......點算丫......唔寫啦....諗都夠煩唔開心啦.....,.

刊登時間︰2007-10-26 01:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 10 月 25 日  星期四晴天
2007-10-25

又好似好耐冇寫blog啦~.....生活上當然有開心同唔開心架啦...如果樣樣都放係心度咪好辛苦lor係咪.......所以有好多嘢...都係.....haha唔講啦......寫番呢幾日有咩做左先~~~

um...都係講下樹熊姐姐先啦.......開始發現自己以前真係有d傻.......唔知點解可以對佢咁好呢 !!...最近佢再出番場 !!...都係佢一貫gei出場方式...我知道如果唔係咁...佢係點都唔會走出黎gei...或者我真係太了解呢個人啦....不過之後同佢傾開計...反而會令我好down lor...從來冇諗到自己係佢心入面原來連幾毫子都唔值.....我唔理佢果句說話....係講真又好...講笑都好....我都受哂@@...我真係唔信你覺得我會係咁衰lor ....你點對人人點對你咋....由相識..到相遇...由約會...到開始...由吵架....到疏遠....呢段係一段唔短gei時間.....所以我唔想到最後個結果係...由心淡...到討厭....因為曾經都有好多開心gei時候真係唔想係咁lor....!!

呢段其實唔知寫唔寫好....因為寫左出黎會好怪咁...不過都係想講下...安全感...呢樣嘢係我自己角度黎講....一直都應該由男比女gei....但今次我發現第一次係個女gei比唔到安全感我....haha好怪吧....或者係小氣啦....有d嘢想講...但一起時間又唔耐...而且都好似連佢gei生活都要管埋...咁我做唔出lor....所以有少少唔開心 ....不過我諗我會冇事gei !!!

講番d開心嘢先~~今個星期我媽咪生日...所以我地全家一起去街街...我諗如果唔係生日我地都好少一起行街呢....不過搞笑gei係我地好少行商場..反而去左睇樓呢..haha...勁低b....不過我又真係幾想買gei~~之後我地去左沙田食飯丫...點知又係果度附近tim搞笑丫下...之後個個食到好趕咁丫...因為個個都諗住番去睇扒扒呢~~星期日到我daddy生日啦~到時拎唔拎到假呢~~好耐冇試過咁開心lu~~

番工番到好冇鬪志丫...日日番去都唔知做乜好.....都唔知捱得幾耐呢~~不過有一小小時間係幾開心架啵~~就係....試嘢果時啦...唔係講試味~而係試果賣相果時呢..我係未試過係呢間嘢咁有心機架~~ 時間: 2007-10-25 11:54 AM
檔名: 圖像006
大小: 8.1 KB
尺寸: 320x240px
描述: cc~幾鐘意呢個~

刊登時間︰2007-10-25 11:54 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 10 月 9 日  星期二晴天
2007-10-09

好耐好耐冇對一個人咁緊張啦 !!!!見佢話唔開心之後唔聽我電話. . .我居然緊張到驚呢....之後好瘋狂咁搵佢啵......其實都幾介意佢點睇我~好驚佢覺得我煩呢 @@

對份工越來越冇心機呢...而且比較失望呢......真係開始覺得唔好岩自己架.但又因為少少問題...迫住留低.......但其實講真丫...自己唔等 錢使又使乜咁迫自己啵..........  

haha今日搵番工無聊得滯...所以搵左好多fd丫....有雲妮啦...小麗啦...等等等人........不過原來雲妮真係變左好多丫...不過比佢搞到我有少少唔甘心tim....哈哈講笑咋~

um....鐘意夜晚....鐘意月亮......haha~

刊登時間︰2007-10-10 12:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 10 月 6 日  星期六晴天
2007-10-06

^(OO)^ 1  早二日終於去左睇<生化危機>啦~真係勁得丫~型到不 得了丫~~不過最後都睇唔哂套戲丫~因為果日睇睇下入左去天水圍接個FD~希望有機會再睇啦~

^(OO)^ 2  如何能讓我可觸動到你...如何描述可感動到你 .......HAHA !!話我知啦~~

 ^(OO)^ 3  個衰妹....成日唔聽我講係都要搵個消防員 ..唉.....算啦....唔理佢.....

^(oo)^  4    次次都係咁架....同一件事...同一個方法做...就比你硬係有二種睇法==

^(oo)^   5   同佢講左幾次啦...次次都冇答案gei= =

^(00)^   6   我感情用事...係丫..我就係感情用事咁點丫....

刊登時間︰2007-10-06 10:35 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 9 月 30 日  星期日晴天
2007-09-30

好耐冇update la....其實係最近忙左d~~唔開心左d....最主要係懶左d.......所以一次寫哂出黎好了~

p.s1真係對樹熊你好好好失望.....或者我係心入面連fd都比唔上掛...一次一次失望...就一次比一次淡....喂咪當我一d感覺都冇好啵!!

p.s2~樹都做唔成一於變身.........chok之男.....要學下點chok~ 但想CHOK. . . .但人地唔鐘意呢 點CHOK啵!!或者係佢出現左先令我係樹度落番黎呢 !!!

P.S3世界九大奇蹟出現左啦...INPOSSIBLE.....我要少少時間消化......

P.S4我果然對人係冇愛心架對小動物我會好D LOR講真......咪搞我丫........

P.S5~開始成日覺自己諗GEI同做GEI有好大出入....嚴重GEI出入....開始懷疑自己D原則係咪咁化學...........

P.S6樂仔結婚啦 !!我冇去到 !!因為都覺呢D多人歡樂GEI地方唔岩我呢~下次得閒要搵下佢啦~

P.S7中秋節....真係激死我啦........唔係隻病熊...心情會好好多 ^^

刊登時間︰2007-10-01 12:41 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 103 | »