我講左我會慢慢寫少d唔開心gei嘢啦...因為唔想有朝一日睇番,,,原來有好多時間唔開心咁咪好傻lor...或者呢d躲避啦...不過我又話咁幾好丫 !!都係唔講呢d lu記下其他嘢先.... !!
生日禮物呢.....究竟買唔買好呢....買左少部份啦.....而家先唔攪咁我仲整唔整落去啦....真係破壞哂我個大計丫 >.< !!! 等我仲諗住製造個超級驚喜tim......包你呢世人都未試過丫呵呵呵 !!細路仔咪問我係咩丫下多事== +
有人要去旅行啦啵....唔知我會有咩手信呢hahaha貪心的我出現啦....um....本身有嘢想買架...但又怕你話貴...而且香港又有啦啵...都係靠自己吧啦,....如果有善長仁翁送比我就好啦hahaha...發夢中 !!!
又有個妹就黎生日啦....仲諗緊去唔去...得果小貓三幾隻真係唔多想去啵~~~
趁而家咁得閒....突然間想搵d嘢學下好啵.....聽你講讀英文好丫....定臨老先走黎學彈琴呢......但自己又好似想讀下法文啵...等我搵人問下檸檬大人先呵呵 !!
份工開始上手啦.....所以比較多嘢做.....有少少忙啵........不過講真係我自己煩....要搞到d嘢扮哂靚咁...第時真係開左我一定唔會咁丫 ~~搵鬼做咩!!!
惡少恐怕我都係做唔成架啦.....不過做個第十號男生都唔錯啦係咪.......係丫可hahaha!!!
最後最後啦..你安心上路啦..haha講笑咋...去日本玩得開心d啦 !!有時間我會打比你啦 !!! |