annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2007 年 11 月 21 日  星期三晴天
2007-11-21

十一月二十一號啦...呢一日對我黎講曾經好重要架........係一年入面最重要gei日子...記得近呢幾年...呢d日子我總會係你身邊出現......年年做過gei嘢我都仲記得好清楚呢...咁你呢 ?今次係第二次冇我幫你慶祝啦...你 仲係咪咁開心呢....老實講係呢日之前曾經真係好緊張....但後來係開始係冷卻左啦....究意點解係咁呢...我都唔知 .....結果...我做gei只係搭正十二點先sd個sms..... 好 <獨家試愛>的情節.....但唔同的係我收唔到你的回覆....有少少失望...但冇所謂啦....大家係大家心入面個位置已經唔同左啦 ...仲可以要求d咩啵....所以我都係決定左..想送比你gei禮物...我已經收埋左啦.........好埋好埋............以後年年gei今日我諗唔再係我最重要的日子 ~~~~~咁係我最好對自己gei方法...而且有人係我心目中比你重要啦開始 ....

p.s....今日真係好唔舒服丫...仲有少少燒...番番下工仲勁暈.....所以有少少燥底.....所以又發左丫moon脾氣......好似之前所講咁....我係佢心目中個位置又係邊度呢....總係覺得佢唔太關心我呢....但諗番轉頭自己能夠比佢gei關心都係唔夠呢..又唔能夠要求人地對自己好d呢..究竟點解會係咁呢係大家欠缺溝通定大家都有所改變呢 總係覺得大家變左好多呢...有時我唔係話想得到佢gei全部 ...但至少我唔想好似而家咁....一d都唔似拍拖...大家各有各忙...我打比佢十次有九次佢都要照顧住佢身邊gei朋友...講唔夠二句就收線.....到佢打比我我又好多時唔得閒聽...有時講真係唔想咁....大家距離只會好遠好遠....做一對表面情侶...如我之前寫gei日記咁..........如果唔係全部.....我會選擇零 !!

刊登時間︰2007-11-21 11:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 11 月 16 日  星期五晴天
2007-11-16

haha好懶gei我終於肯再打blog啦....或者有時太忙啦hahaha~~~!!um....講番正經先~ 呢幾日重覆做d古怪行為...難聽d講變態tim丫 ...><至少掉番換我會咁諗啦....呢個情境令我諗起一首舊歌tim勁好笑丫下 .........另外終於知道問題係邊度啦...睇黎要快d搞掂先啦...總之冇人可以阻止我養我果二囡囡丫....講開又好想見佢地啦......睇黎要入去見下佢地啦...不過有得揀的話係佢地果度做嘢先係我個夢想黎丫...雖然搵唔多...但至少我話有意義丫ma...但講出黎實比人話架啦,....都係收埋算啦........!! ^(00)^係WOR係WOR有人係日本番黎啦唔知買左咩比我呢...不過好似連你份生日禮物都未買丫...你話今年唔好大攪...呵呵冇可能啦~~仲要比之前幾年仲大D丫......提番少少唔開心嘢先....昨晚突然問好頭痛丫..勁唔舒服...但發現係自己身邊GEI人.....好似唔太緊張自己咁..令我有少少唔開心啦不過唔好再諗啦 ........越諗越多嘢~~~~

P.S最近人地真係好係好鐘意聽分手快樂呢首歌丫MA...唔可以歧視我OUT架啵!!!!!

P.S2~等我聽日試下繼續先~~希望撞到啦...呵呵呵 !!好電視的情節

刊登時間︰2007-11-16 12:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 11 月 6 日  星期二晴天
2007-11-06

我講左我會慢慢寫少d唔開心gei嘢啦...因為唔想有朝一日睇番,,,原來有好多時間唔開心咁咪好傻lor...或者呢d躲避啦...不過我又話咁幾好丫 !!都係唔講呢d lu記下其他嘢先.... !!

         生日禮物呢.....究竟買唔買好呢....買左少部份啦.....而家先唔攪咁我仲整唔整落去啦....真係破壞哂我個大計丫 >.< !!! 等我仲諗住製造個超級驚喜tim......包你呢世人都未試過丫呵呵呵 !!細路仔咪問我係咩丫下多事== +

         有人要去旅行啦啵....唔知我會有咩手信呢hahaha貪心的我出現啦....um....本身有嘢想買架...但又怕你話貴...而且香港又有啦啵...都係靠自己吧啦,....如果有善長仁翁送比我就好啦hahaha...發夢中 !!!

        又有個妹就黎生日啦....仲諗緊去唔去...得果小貓三幾隻真係唔多想去啵~~~

        趁而家咁得閒....突然間想搵d嘢學下好啵.....聽你講讀英文好丫....定臨老先走黎學彈琴呢......但自己又好似想讀下法文啵...等我搵人問下檸檬大人先呵呵 !!

         份工開始上手啦.....所以比較多嘢做.....有少少忙啵........不過講真係我自己煩....要搞到d嘢扮哂靚咁...第時真係開左我一定唔會咁丫 ~~搵鬼做咩!!!

       惡少恐怕我都係做唔成架啦.....不過做個第十號男生都唔錯啦係咪.......係丫可hahaha!!! 

         最後最後啦..你安心上路啦..haha講笑咋...去日本玩得開心d啦 !!有時間我會打比你啦 !!!

刊登時間︰2007-11-07 12:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 11 月 3 日  星期六晴天
2007-11-03

um....日日都好似有好多嘢想寫.....但到最後又好似寫唔出啵.....或者已經 唔想寫之前唔開心gei嘢啦.....~所以要咁遲先再寫番呢....

   ^(oo)^ !!二個中文字...就係比呢二個中文搞到我有少少嗱住嗱住....仲有少少亂諗嘢呢 !!不過諗番轉頭其實又唔係好關我事...因為冇可能架....冇可能要佢咁架ma....應該開心先岩...^^Y

    ^(OO)^ !!  萬聖節呢 !!!!!!難得早收工又近...諗住係中環過啦...但去到又好似冇咩feel tim...行左陣坐左陣.....最後又係番左尖沙咀呢...好耐冇去過啦間嘢...我諗有成差唔多半年啦haha!!難得去咁係玩盡佢啦...不過因為咁觸發係第二次世界大戰呢hahaha~~不過好彩最後都冇事啦 ^^

    ^(oo)^ !! 好奇怪丫下.....昨日陪左個fd去見工....希望會請佢啦...再唔係黎我度都唔錯架hahaha...之後昨晚去左西貢燒嘢食...估唔到gei係會同佢地去lor...不過總括都係幾好玩gei係人少左d啦...下次要再攪攪佢先~~~

     ^(oo)^!!最近真係真係好多嘢煩........想搵人傾下又唔知點講好........所以最近脾氣唔多好呢...所以最後比我發脾氣gei唔好嬲我丫

>.<..........

     ^(oo)^ !!  有好消息出現....如果真係咁同比左我....而且好似以前咁就好啦呵呵呵 !!!!!

      ^(oo)^!! 又有好多生日禮物要買啦....咁我自己想買gei嘢點算丫...推遲左好多個月架啦 >.<

       ^(oo)^!!  好可憐架佢地....真係好想幫佢地丫.....但點解會咁gei呢...好想做果150人入面gei其中一個...等我睇下點解先..大不了浪費多一日假入去睇下佢地...不過我驚唔捨得出番黎呢...因為我好錫佢地丫....

刊登時間︰2007-11-03 10:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 10 月 27 日  星期六晴天
2007-10-27 無奈

um....其實寫呢段嘢果時...都唔知自己想寫咩....個腦好空白丫...... 一段感情開始果時唔係應該好甜蜜架咩....但點解我地反而會為左少少嘢去鬧交鬧到咁呢.....係大家都唔願意讓步...定係大家投入唔夠呢 .....我都唔知.....各自都話比唔到安全感大家....所以或者係大家都有問題掛......話我唔鐘意又唔係....只不過........算啦...由一開始我已經冇理身邊d人點講堅持同佢一起......但....或者都係我做得唔夠好....經常令到佢唔開心而自己本身亦都有d嘢係介意........所以個關係好似一路一路咁差落去........到最後收到個sms果時.....諗左好耐...真係唔知點答...到最後答左一個或者會令自己後悔gei答案....但做左就算啦........

刊登時間︰2007-10-27 11:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 103 | »