annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 4 月 21 日  星期一晴天
2008-04-21

越係認真. . . .就越係冇信心....因為我真的太怕輸了.....好怕輸到一無所有的感覺太可怕了 ......... 但明知係輸我都想試一次 ...至少唔會再諗落去......結果我今日一早去TIFFANY買介指....諗住同佢講架啦 ....之後拎埋個旦糕 ....就入去粉嶺搵佢啦 !!!!本來諗住見到佢就同佢表白 !!!但佢心情唔好所以我冇親口講到 ........所以到最後我選擇SD SMS比佢......其實當我SD出去果時我已經知道結果會係點.....因為以我一個咁差的人......一個咁好的女仔又點會鐘意我先得架 ........哈哈簡直就係妄想!!我曾經有諗過求佢....但係呢D嘢迫唔黎GEI...所以都係算數啦....但到真係睇到佢拒絕我果時我個心真係好痛好痛好痛.....一種好耐冇有過的痛 ...由其當我聽到佢話我對佢好係有目的係想追佢果時....我個心仲痛冇諗過佢會咁諗我...我睇完佢句嘢....我差D係架車度喊左出黎.....之後我真係變得空白....唔知自己去搭咩車..唔知自己去左邊....淨係見到有車就上 ...有路就行...最後我行到去一個碼頭....果度好舒服...我係度坐左好耐好耐.....到心情好左先走啦 !!

刊登時間︰2008-04-21 08:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 4 月 19 日  星期六晴天
2008-04-19

今日一早已經準備好哂所有嘢啦 ....一於決定拎番屋企整先....不過都係要低調d唔係就出事架啦 !!!!!好萬事俱備只等開工哈~~

p.s今日除左不能避免旳工作外....基本上冇乜點留係度啵...因為上晏出左fo問拎房 ...下晏就去左做資料收集 ...簡直同我做gei嘢係二回事 !!

p.s2  靜靜悄計劃進展順利呵呵 !!

刊登時間︰2008-04-20 12:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 4 月 18 日  星期五晴天
2008-04-18

今日雖然係冇乜特別 !!但係我真係真係好開心架 !!因為我可以同自己鐘意gei人做乜都開心架啦 !!!今日一早就起左啦~~之後我就出左去跑馬地啦!!因為今日係kitkat見到gei大日子!!!所以我都係一早去睇定先避免到時要同佢搵黎搵去啦!!!之後睇好哂d環境我就入左去接佢收工 !之後再同佢出番去跑馬地in.....之後等佢in完我地就落左去cwb度行街街 ~之後在出左去tst食嘢~~見佢食咁開心自己都開心丫簡直~食完我地仲出埋mk行街買嘢...真係超開心 .....之後就送左佢番屋企lu...雖然平淡...但長氣d都要講我真係好開心好耐冇試過啦 !!!

p.s暗地靜悄悄咁進行...一定要有驚喜 !!

p.s2好耐冇試過係工作時間外去整嘢食比人啦 !!我諗應該用年黎計就差唔多 !!!睇黎呢次要破戒啦 !!!

p.s3人地要做好尼份工 !!我就話要 我要做好呢個餅 !!一於全手造 !!

刊登時間︰2008-04-20 12:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 4 月 16 日  星期三晴天
2008-04-16

唉.....兩大元老又係嘈交啦....真係你地唔煩我都聽到厭啦 !!!!仲要三日唔埋二日二次!!次次都係搵我黎搞 .....又要我衝出黎做破冰果個= ="不過今次好有點困難呢 ....佢地唔單止冇好轉到....仲好似衰左tim啵!!所以我決定左唔理你地啦 ...由鬼得你地嘈到夠 !!!!!!!  

p.s喂喂喂點解一定要比一個理由你呢...就算係都唔係比你啦....我鐘意人地之ma關你乜事呢 ??就係妹又點啵??又唔係親妹黎啵而且由我鐘意kitkat果下開始都冇當佢係我妹啦 !!不過你d平講來講去都唔明...算數反正你都冇機會見冇機會識!!!!!

p.s2救命丫....一樣最老套的事差d出現 !!我仲咁後生唔使啦掛 !!不過為左破冰唯有犧牲我僅有的色相啦哈哈

 p.s3聽到佢好辛苦丫 !!真係心痛死 ....但係自己又幫唔到佢真係有d.......

p.s4死得啦死得啦....開始有壓力.....明佑我呢d係唔壓得架啦仲搞d咁gei嘢我會死架 !!!!


刊登時間︰2008-04-17 12:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 4 月 14 日  星期一晴天
2008-04-14

今日完全零工作意欲 個人仲好鬼燥tim....差d又想亂咁扔嘢丫哈哈....而原因呢 !!哈哈唔想寫啵!!之後越來越冇心機索性一早閃人............好煩丫.....唔鬼寫啦!!!!!!!!!!!!!!!!

p.s比人問左我一個古怪的問題...所以覆左一個古怪的答案 但其實關你咩事呢 !!!!

p.s 2 嗱!!!嚴重警告.....咪再同我講埋d咁ge妖嘢我已經夠煩 ...唔想再多一樣 ...再講打交架妖人們\

p.s 3!!!呢期 ..我好興∼等∼等覆..等出現..等人.....等好多好多嘢...哈乜都等一餐不過.......

p.s4~~古怪現象一個...有人對我做一d嘢令我覺得好煩 ...但我又同另一個人做同一個行為haha~又會諗佢會話我煩嗎??

刊登時間︰2008-04-14 06:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 103 | »