今日冇乜心機所以............哈哈哈 !!!!
今日都有件好事丫 !!就係佢話唔做其中一份pt啦哈哈...但好似有點唔關我事呢 !!!不過唔使見到或聽到佢咁辛苦都值得開心死啦哈哈!
二位長老夠啦!!!!作為低等受壓生物的我...再度受壓...有點想殺人
eu amo te萬歲~因為一句說話搞到我有點想去學下葡文~因為可以蝦人唔識睇........
唔開心唔開心好唔開心....但唔知點解....就黎傻啦我 !!
但又有一樣令我開心就夠了果然勁矛盾........
講真唔係咁鐘意係呢度寫歌詞因覺得好低b丫 ......但今次真係好想寫一次因為幾鐘意丫 ....很愛很愛你,所以願意,捨得讓你往更多幸福的地方飛去....寫完真係低b......但如果......算啦冇可能睇到啦哈~
|