annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 4 月 26 日  星期六晴天
2008-04-26

好開心好開心雖然冇乜特別..平凡...但我易滿足丫ma.....!!!

 今日冇嘢做走左行書店...好耐冇行過啦有好多書想睇但.....屋企仲有好多未睇丫 ...所以算吧啦....不過有本叫做 <在天堂遇見的五個人 >我真係好想睇丫 ....早知就買左先算啦 ....但係想搵葡文的書居然搵唔到架...搵笨架 !!!

今日有無聊人拜訪我屋企...真係唔習慣有陌生人出入 ha~


刊登時間︰2008-04-26 10:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 4 月 25 日  星期五晴天
2008-04-25

今日冇乜心機所以............哈哈哈  !!!!

今日都有件好事丫 !!就係佢話唔做其中一份pt啦哈哈...但好似有點唔關我事呢 !!!不過唔使見到或聽到佢咁辛苦都值得開心死啦哈哈!

二位長老夠啦!!!!作為低等受壓生物的我...再度受壓...有點想殺人

eu amo te萬歲~因為一句說話搞到我有點想去學下葡文~因為可以蝦人唔識睇........

 唔開心唔開心好唔開心....但唔知點解....就黎傻啦我 !!

但又有一樣令我開心就夠了果然勁矛盾........

講真唔係咁鐘意係呢度寫歌詞因覺得好低b丫 ......但今次真係好想寫一次因為幾鐘意丫 ....很愛很愛你,所以願意,捨得讓你往更多幸福的地方飛去....寫完真係低b......但如果......算啦冇可能睇到啦哈~ 


刊登時間︰2008-04-25 07:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 4 月 24 日  星期四晴天
2008-04-24

今日好似比較似番個人啦....放心我會好快復活架啦應該.........

好驚真係好驚昨晚突然間....驚自己諗緊的會變事實嗎......係真的話就慘了唔想咁LOR.......

今日勁鐘意呢句嘢 Ate mesmo se voce nao me amar,eu o amo!Aimez-vous pour toujours岩哂我丫...多謝你c姐姐 !!

今日不停比人煩.....講來講去都係果樣嘢有話題咪收聲lor......就黎要爆啦 !!!

決心越來越大了請不要阻止我 ......

今日講講下有個歷史人物走番出黎 你唔講大約我會忘了吧 !

刊登時間︰2008-04-24 05:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 4 月 23 日  星期三晴天
2008-04-23

如果有人係幾日前問我,我都唔信有一個人可以影響到我咁多...點都唔會信......今日都仲係乜都唔想做.....如果唔係為左番去拎d嘢.....我諗我唔會番去啦今日 ......個幾鐘之後我就走啦....我知我會比人話比人講....但我唔再乎.....反正我都唔係好人!!算啦算啦唔想在寫落去啦!!!

我突然間好想放低哂所有嘢...唔使理屋企...工...其他其他嘢....留番係香港又係...大陸又好...邊度都好...淨係好想自己一個人咋 !!!

嘿..乜我唔笑個樣真係好惡咩!!但對唔住我真係笑唔出........

刊登時間︰2008-04-23 06:37 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 4 月 22 日  星期二晴天
2008-04-22

今日真係好好好唔開心....咩都唔想知...咩都唔想理....咩都唔想做....個人變得好燥 !!最差的時候我居然係咁打落牆...好痛....不過咁樣我反而會舒服少少  !!所以今日我乜都冇理到連工都唔想理 !!!好想好想收理自己...唔想比人知唔想比人見到我唔開心 .....不過算啦 ....反正都冇人會關心架啦........今日知佢唔開心冇番工....我真係好唔開心...真係好想好好咁同佢講 !!!想令佢開心少少...但我真係冇用呢!!!丫丫我真係好唔開心丫 !!!!

p.s見到佢咁辛苦我真係真係好想同佢講叫佢唔好咁辛苦......我唔想見到佢咁....但我好驚自己會講錯嘢令佢唔開心所以我選擇吞左佢....變成全力咁幫佢 .....我唔知咁係咪好傻...但只要佢想的...我都會全力咁去做 !!!!

p.s2. . . .我今日發左好多脾氣希望你地原諒

刊登時間︰2008-04-22 08:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 103 | »