um....原本今日打算寫好多嘢tim(仲要懶係感性果d呢 ).....但係到自己真係想打出黎果時又發覺其實好似好多野都打唔出呢 ??究竟點解會咁呢 .....真係怪怪地咁....諗左好耐最後...到我寫得出黎gei...應該只有一d....所以....如果...我諗...咁呢d無聊嘢 ......所以都係決唔寫啦 !!!其實呢有d嘢都係接埋佢唔比人知咁感覺好似會好少少吧~~而且我一定會搵到一個合適的方法架....時間問題黎架姐 hahaha~寫出黎會破壞我形象架ma 哈哈哈~~~
p.s今日原本想約kitkat食飯架但係因為佢做嘢太累啦所以最後食唔成tim....原本仲諗住比個驚喜佢架ma><真係太可惜啦...唯有留番下次先啦 !!!!
p.s 2今日見到d嘢想留番比kitkat生日禮物tim...但係佢8月生日我6月就準備好似誇左少少咁啵.....不過手動都要時間啦...而且呢個係我識佢第一個生日係應該準備好d gei理買左先算最多慢慢搞 ~~~~
p.s3同志們.....請你相信你自己相信的......唔可以有任何懷疑= =+知道嗎
p.s4果然超準丫下.....我投降了...我扺比你gei..............
p.s5接近自我虐待的唔食唔訓生活好快就要結束啦哈哈 !!!! |