annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 7 月 4 日  星期五晴天
2008-07-04

救命丫 ~~~~~~~~今日係我今年十大魚日之一 ...恐怖事件多蘿蘿.....><我講過我呢世都唔會 再幫襯呢間嘢......原因係因為D嘢唔好食而係今日同食嘢呢位大姐恐怖啦....即係呢我唔介意叫嘢的方法...但係呢使做埋動作LOR家陣你估玩獎門人咩最重要你係扮暴龍丫MA.....做動作估錯左又要係間餐廳度叫...真係勁奈LOR果下 我除左耷低頭之外仲想即刻閃TIM因為太咩啦....之後我即刻黑面之後超速走人.....呢單嘢簡直直迫我今年放係首位的人民幣魚皮事件....我唔單止要唔去呢間嘢~~絕跡尼區都仲得丫~而且我仲要重新考慮有冇必要以後同佢食少D飯丫~~~

P.S 今日冇乜時間 所以 6/25入手....= =+唔緊要我仲有大把時間

刊登時間︰2008-07-04 11:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 7 月 3 日  星期四晴天
2008-07-03

今日放假假冇嘢做所以一早出左去諗住買嘢同準備好KITKAT份生日禮物....UM.....有D都買好左....但作為主力果份其實係未有頭緒架呢哈哈~~真係有排諗住~~之後行左冇一陣我就入去左去粉嶺接KITKAT收工呢 !!之後我地出左去沙田食嘢....但到最後我地真係唔夠時間食嘢呢 !!!因為要趕住去睇男人之虎...但係好似冇想像中咁好笑啵....但整體都係OK咁啦 ~~之後本來想問下佢仲食嘢架...不過見佢咁累都係算數啦啦隊!之後都係送佢番屋企好啦 !!

P.S今日送左隻史迪仔比佢...唔知佢鐘唔鐘意呢 !!希望佢鐘意啦 !!!

P.S2 5/25入手~哈 仲有20 ~'~

P.S3手工藝果然唔岩我架 !!!!

P.S4希望真係有機會整嘢佢食啦 !!!!!

刊登時間︰2008-07-04 11:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 7 月 2 日  星期三晴天
2008-07-02

時間得番越來越小啦....要做GEI嘢又越黎越多點算呢...D人又冇鬼用...好忟丫我要咬人丫 !!!!!

越黎越多人當我老大了(唔係黑社會果D)HAHA但係咁好似仲死...要照顧GEI嘢又多左 !!!

今日勁開心因為聽到KITKAT話佢終於可以升職啦...聽到真係好替佢開心....原因唔單止因為佢係我鐘意GEI人....而係因為之前聽佢講左好多辛苦嘢....而家見佢終於得到認同 ....咁先係我最開心架 !!!見到佢咁我比我自己升職果時更加開心丫HAHAH

今日聽到WINCE收留左幾隻貓B番黎但係有點唔舒服...我即刻變得有點神經質呢 !!!或者我比之前D唔開心經歷影響吧~

刊登時間︰2008-07-02 12:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 6 月 30 日  星期一晴天
2008-06-30

今日好累丫....仲有d唔舒服真係好辛苦丫想收買人命丫.....睇黎老人家真係唔係咁捱得架 .....之後傻下傻下咁呆足一日 ........究竟我今日有做過d乜呢 !!!!啊啊啊啊...乜都唔記得啦 ><

p.s今日有丁點兒唔開心.....有點想講出黎啦...但係有時候有d嘢唔係你想講人地就想聽架ma!!!!

p.s2勁憎d人講大話lor....情願唔好同我講..但都唔好求其吹d嘢出黎耍我lor!!!!

p.s3 頭腦空白中都寫唔出嘢架啦 !!!就此收手哈

刊登時間︰2008-06-30 11:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 6 月 29 日  星期日晴天
2008-06-29

um....原本今日打算寫好多嘢tim(仲要懶係感性果d呢 ).....但係到自己真係想打出黎果時又發覺其實好似好多野都打唔出呢 ??究竟點解會咁呢 .....真係怪怪地咁....諗左好耐最後...到我寫得出黎gei...應該只有一d....所以....如果...我諗...咁呢d無聊嘢 ......所以都係決唔寫啦 !!!其實呢有d嘢都係接埋佢唔比人知咁感覺好似會好少少吧~~而且我一定會搵到一個合適的方法架....時間問題黎架姐 hahaha~寫出黎會破壞我形象架ma 哈哈哈~~~

p.s今日原本想約kitkat食飯架但係因為佢做嘢太累啦所以最後食唔成tim....原本仲諗住比個驚喜佢架ma><真係太可惜啦...唯有留番下次先啦 !!!!

p.s 2今日見到d嘢想留番比kitkat生日禮物tim...但係佢8月生日我6月就準備好似誇左少少咁啵.....不過手動都要時間啦...而且呢個係我識佢第一個生日係應該準備好d gei理買左先算最多慢慢搞 ~~~~

p.s3同志們.....請你相信你自己相信的......唔可以有任何懷疑= =+知道嗎

p.s4果然超準丫下.....我投降了...我扺比你gei..............

p.s5接近自我虐待的唔食唔訓生活好快就要結束啦哈哈 !!!!

刊登時間︰2008-06-29 11:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 103 | »