annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 6 月 19 日  星期四晴天
2008-06-19

今日勁搞笑丫下....為左要同C主買支酒送比佢個FD...我試左好多酒搞到RINGRING地 呢 !!!之後趁LUNCH時間等我拎埋過去比佢先 !!!不過佢個樣都唔似病病地啵奇怪 !!!!之後就出左MK去我朋友仔果間店幫KITKAT問好哂旅行D嘢呢 !!一問完都係立即番屋企啦因為個頭仔仲係咁鬼痛 @@

P.S第二日啦KITKAT仲係好似好唔開心咁....係MSN...同SMS...搵左佢...佢都冇覆...究竟有咩事呢佢.......好想好想打埋電話比佢好想幫佢分擔下 ......但又...怕煩到佢......佢好似已經好煩咁啦....點算呢......最後連我自己都DOWN DOWN地呢點算好呢 !!!最後都係搵左身邊的人發脾氣

P.S2.....作為一TEAM人我唔理佢岩又好唔岩又好...但我作為佢地的首領.....就佢係錯我都要撐架啦......就算我係激動左咁又點....佢到自己人比人串就唔得LOR...係咁簡單

P.S3心情低落唔再寫了  !!!!

刊登時間︰2008-06-19 11:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 6 月 18 日  星期三晴天
2008-06-18

今日整無奈丫 !!!一早約左C主原本約左係沙田點知一入去就先話轉地方搞到我一入去就走 !!之後原本教佢整旦糕 ...但係點解好似我整埋咁gei....就係咁搞到我冇左好多時間....之後一有時間我即刻拎個旦糕比kitkat但今次佢話冇上次咁好食~有點失望咁...睇黎我下次要做番好d先得啦~~要保護形象架我hahahaha之後都去搵番c主幫佢做埋d手尾!!!之後再幫佢送埋個餅去佢懷疑男友屋企= =+之後再陪佢睇大夫拎假紙....之後同佢去食嘢!!!之後散埸haha~

p.s今日c子終於出世但睇黎唔可以高清呢 !!!!!!

p.s2今日勁頭痛.....痛到想發脾氣咁滯

p.s3呢個時候岩岩睇到kitkat勁燥....究竟邊個激親佢呢....又有咩事呢 !!!!!

刊登時間︰2008-06-19 12:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 6 月 16 日  星期一晴天
2008-06-16

今日趁有時間~~所以一早要幫C主準備好D嘢~ 搞左一陣~~就入左去粉嶺等KITKAT收工~不過今日早左入去....而且又唔敢走開~所以一企就個幾鐘啦~ 之後我同佢去左出MK去影相相之後去食泰國嘢....不過果間嘢真係唔得LOR勁有問題~~決定唔再幫襯...不過佢食食下凍仲唔舒服...我遲左先發現睇黎我真係唔夠細心丫 !!!之後知道佢唔舒服我變得好擔心呢 ...好驚佢有事丫不停咁問佢又好似有點煩呢我 !!!之後聽佢講話唔想番工...我梗係落力咁叫佢唔好番~好彩佢都聽話 丫~~之後我同佢去左買扭旦行街~~ 之後我就送埋佢番屋企啦~~

P.S今日真係好開心呢我唔知佢會一樣嗎 ~期待下次再約佢先~~

刊登時間︰2008-06-17 01:30 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 6 月 15 日  星期日晴天
2008-06-15

搵左好耐gei書~~~終於比我發現左啦...車....原來都唔係小說黎架....居然係心理學gei書....今次真係中計丫 ...不過唔理丫~~~有左佢就破解度所有難題架~~~哈哈哈~~~照煲~~~~~學識左你地就死= =+

p.s對於c子能唔能夠出世開始有點懷疑啦 !!!!因為c主~~好似冇乜投入感去準備呢 ....不過都唔關我樹啵.....又唔係我送比人!!!!

p.s2撞鬼lor....你要送禮....點解要我試呢.........又唔係專業丫我..........

p.s3平凡的family day.....好似鬧交多d啵...咪玩啦長老們!!!!!!!!!!

刊登時間︰2008-06-16 12:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 6 月 13 日  星期五晴天
2008-06-13

今日我隻扒扒好似唔多舒服咁我屋企果班人~~用埋D咁蠢GEI方法搞我扒扒~~有事咁點算丫都唔知有冇腦架~~激死我啦 !!! ><

係要人鬧先得架 !!!

P.S~~今日C主突然話上黎我屋企整CAKE~~我嚇左一嚇~~之後都係叫佢唔好黎~~~上左黎的話我就死得似 @@~~~另搵寺院吧啦C主

P.S2~昨晚聽到KITKAT工作上唔開心 ??講真真係好擔心佢~但我就唔識講一D安慰說話呢我諗幾冇用掛~~

刊登時間︰2008-06-14 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 103 | »