因為突如其來咁打風令到我地屋企人有機會咁係埋一咁過....話就話一起過但係都係嘈交時間比較多掛...但好彩今日主角唔係我 @@不過我有理由相信呢d所謂家庭日之後應該會少一d啦掛...我諗都應該係珍惜gei!!!!
um.....三日加埋訓得九個鐘...食又一餐.....冇諗過自己咁勁仲可以生存啵哈哈~~不過真係殘左少少咁啵......點算呢 .......
最近比幾個人問我同一個問題....但係點問我都係咁架啦呢個係我做嘢的手法...我諗唔會變又或者係變唔到啦 !!!!
我教得人多啦簡中比人教下感覺都ok啵哈~
p.s哈 哈今日突然間好想換左呢個blog丫 ....因為個名係咁好一於等我有時間收拾佢先哈
|