今日都係繼續同屋企人冷戰中....唔係佢地冇tum我而係我唔想再講咁多啦 ....由其係公事 !!!!
今晚聽到kitkat話做嘢度今個月很辛苦.....我聽之後好心痛呢....就算見唔到.....聽都覺得佢好辛苦....好想好想比d支持佢.....但我可以做gei其實又有幾多呢 !!唯有盡量煩佢少一點 ...盡量唔阻佢做嘢先啦.....之後當佢話唔舒服時....我仲會慌起來呢.....?會諗佢係咪好緊要呢 ...有冇食藥 ...會唔會早d休息咁呢 ...如果比佢知道會覺得我果份緊張吧 .....所以最後我都輕輕帶過便算了 !!!!雖然我真係好想比佢知我有幾緊佢....但算啦 !!!
p.s最後聽到佢30號要通宵工作 呢 ??雖然都明白公作係重要d丫 ....但呢個係我識佢gei首個生日...無論點我都想佢陪我係正日渡過...當然呢d嘢我冇講出口 ...唔係會覺得自己好細路啦話哂始終我唔係佢邊個 .......係佢工作上幫唔到佢...唯有係呢d小事上唔好令佢煩 !! |