annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 5 月 12 日  星期一晴天
2008-05-12

今日掛名都叫係我生日 ~~~~不過照規矩我正日唔係度....所以今日係留番比屋人...而且今日難得所有人都會就哂我呢haha!!所以今日我大哂哈哈~我話做乜做乜食乜就食乜!!!哈哈真開心...不過唯一差少少就係冇生日禮物~~~不過講開呢個 ....真係好想知kitkat送咩比我呢 !!!因為係我今年最期待呢 !!!不過佢又唔肯話比我知 >.<等到我心思思哈

刊登時間︰2008-05-13 12:44 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-05-12

今日係母親節啦...... 不過對於我地全屋人都唔多重視gei節目 ...的確慳左唔少時間丫 !!哈哈結果我地地一家人比平凡更平凡咁過左lu !!寫呢段日記的時候大約已經到左我農曆生日啦 !!haha雖然我不嬲都計西曆....但估唔到都收到人地的祝賀呢 ......仲要由台灣咁遠gei祝賀呢 多謝哂丫~~~女王大人 !!!!

p.s乘機許多個願望先~咁計埋西曆就有二個啦 !!!咁我生日願望係呢 ......都係唔寫啦 .....咁靈架 !!haha....不過我諗寫唔寫同講唔講分別都唔大啦.....因為知道我希望gei一定唔會靈啦 !!哈

刊登時間︰2008-05-12 12:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 5 月 10 日  星期六晴天
2008-05-10

今日仲係唔舒服丫 ....訓到唔識醒咁.....但一起身就聽到個壞消息啦 ....就係我隻契仔mio仔....佢離開左啦....個消息好突然咁呢....之前明明仲好好地 ....只係有少少病姐.....明明話冇事架ma又會咁gei......真係估唔到丫 !!我仲答應左我會去睇佢同佢玩架!!至於佢主人...我唔多識安慰佢啦...唯有由得佢啦!!比人靜下啦

p.s題外話.....好希望自己諗gei唔係真啦 !!!係的話咁點算呢 !!

.....miomio仔

刊登時間︰2008-05-11 12:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 5 月 9 日  星期五晴天
2008-05-09

今日開始好少少啦!!終於......做埋少少手尾就可有個悠長假期啦 !!!!呵呵呵所以趁今日有少少時間就去左apm去睇d美白gei嘢....不過就搞笑啦...係我因為唔知佢用邊隻咁又點買啵....就係咁行左一轉....都係算啦 !!!!= ="

p.s今日睇左c姐姐個blog啦寫得好鬼搞笑丫下....要諗先明你寫咩架哈哈 !!!!!!!明明係blog黎架ma又要到咁隱晦咁gei!!!!!!!考慮下 我地呢d讀者好啵!!!!不過你好似......哈哈 !!

p.s2今日知佢去塊面紅啦少少 .....我又開始發作啦.....又開始過份緊張ti m......冷靜d...冷靜d冇事架~~

p.s3今日勁唔舒服丫...暈到想死 丫 >.<

刊登時間︰2008-05-09 11:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 5 月 8 日  星期四晴天
2008-05-08

今日都係繼續同屋企人冷戰中....唔係佢地冇tum我而係我唔想再講咁多啦 ....由其係公事 !!!!

今晚聽到kitkat話做嘢度今個月很辛苦.....我聽之後好心痛呢....就算見唔到.....聽都覺得佢好辛苦....好想好想比d支持佢.....但我可以做gei其實又有幾多呢 !!唯有盡量煩佢少一點 ...盡量唔阻佢做嘢先啦.....之後當佢話唔舒服時....我仲會慌起來呢.....?會諗佢係咪好緊要呢 ...有冇食藥 ...會唔會早d休息咁呢 ...如果比佢知道會覺得我果份緊張吧 .....所以最後我都輕輕帶過便算了 !!!!雖然我真係好想比佢知我有幾緊佢....但算啦 !!!

p.s最後聽到佢30號要通宵工作 呢 ??雖然都明白公作係重要d丫 ....但呢個係我識佢gei首個生日...無論點我都想佢陪我係正日渡過...當然呢d嘢我冇講出口 ...唔係會覺得自己好細路啦話哂始終我唔係佢邊個 .......係佢工作上幫唔到佢...唯有係呢d小事上唔好令佢煩 !!

刊登時間︰2008-05-09 12:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 103 | »