勁無奈丫 !!!而家番工的我究竟係做咩呢 !!!!一日不停開會開會上堂上堂咁 .....今日一番工做左陣嘢...就要去開會.....開完會食埋飯 又話要上堂一上三個鐘 ...之後又接住開多個幾鐘頭會......開完會之後諗住走得.....點知原來仲有一個短會 !!!結果一日上左一堂開左三個會 !!!真係人都傻....仲好鬼懷疑自己份工究竟係做咩架呢 !!!!仲要好似有少少病呢 又或者真係太累呢!!!之後本來約左個fd食飯....但之後因為又遲左丫我!!!所以取消埋 @@...不過d會好似差唔多開完了 !!!期待好日子中 !!!
p.s我果然係一間勞工署又多二個叫我幫佢搵....有d仲要搭上搭.....真係好似我開架咁.....而家都唔知推得邊個呢 !!
p.s2今日知道kitkat工作上好似好了一點 ....總算唔使太擔心了 !!!
P.S3今日差D比把刀咬中...可惜咬得唔深 ...如果唔係.....哈哈~
|