annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 7 月 17 日  星期四晴天
2008-07-17

勁無奈丫 !!!而家番工的我究竟係做咩呢 !!!!一日不停開會開會上堂上堂咁 .....今日一番工做左陣嘢...就要去開會.....開完會食埋飯 又話要上堂一上三個鐘 ...之後又接住開多個幾鐘頭會......開完會之後諗住走得.....點知原來仲有一個短會 !!!結果一日上左一堂開左三個會 !!!真係人都傻....仲好鬼懷疑自己份工究竟係做咩架呢 !!!!仲要好似有少少病呢 又或者真係太累呢!!!之後本來約左個fd食飯....但之後因為又遲左丫我!!!所以取消埋 @@...不過d會好似差唔多開完了 !!!期待好日子中 !!!

p.s我果然係一間勞工署又多二個叫我幫佢搵....有d仲要搭上搭.....真係好似我開架咁.....而家都唔知推得邊個呢 !!

p.s2今日知道kitkat工作上好似好了一點 ....總算唔使太擔心了 !!!

P.S3今日差D比把刀咬中...可惜咬得唔深 ...如果唔係.....哈哈~ 

刊登時間︰2008-07-17 10:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 7 月 16 日  星期三晴天
2008-07-16

點講呢 !!!突然間覺得自己勁似一間勞工署...同時間居然有六七個~叫我搵工丫.......心諗間嘢係我架咩??自己都感覺間嘢唔得又點會介紹丫咪傻啦 !!!

最近係自己附近有好多狗狗出世佢地好得意真係想捉左佢地 !!!!不過一行近D就比隻媽媽鬧啦 !!

今日差D激嬲左KITKAT....點算丫!!!最慘係我唔識TUM番佢.......我真係太冇用了....唔安慰佢之餘....仲要激親佢!!!唉.....自己都覺得自己衰...好驚佢唔理我呢

刊登時間︰2008-07-17 12:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 7 月 15 日  星期二晴天
2008-07-15

期待以久架嘢終於比我BID到啦~~我梗係急待咁去拎啦 !!!一個字講哂正 ><岩哂我呢D老餅 !!!!~~之後係銅鑼灣行左一陣又見到D岩KITKAT哈哈結果佢的生日禮物又多二份啦 ^^真係諗到頭都大埋 ......不過好彩都差唔多收集好了 = =+之後就要準備好我個計劃!!!!之後夜晚係MSN同佢傾開再一次知道佢工上的辛苦 ....當然啦又係諗過叫佢唔好做啦 ....但係都係冇咩可能啦 !而且都唔到我理丫!!而且自己都幫唔到佢手咁呢 !!!真係有點擔心佢的工作呢 ??

P.S今日有點唔舒服呢點算好呢 ><好想放下假 ~

刊登時間︰2008-07-15 11:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 7 月 14 日  星期一晴天
2008-07-14

ar~~~~點講呢....日日都係咁番工法...真係有點唔想番呢不過而家都係睇份上姐 !!!要放鬆下自己先...之後今日收工就出左旺角幫kitkat睇電話諗住送比佢呢 !!!但點解...點解居然會打唔到中文架!!!!不過好彩之後都搵到姐 = =+但係都係交比佢諗清楚先啦 ~~~之後我番左apm拎番個訂左好耐架嘢....點講呢好似唔多似咁啵!!!!唔識講tim!!!

p.s今日又有一件魚嘢發生啦仲要番到屋企先知tim....真係魚到爆 ><!!!

刊登時間︰2008-07-14 11:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 7 月 12 日  星期六晴天
2008-07-12

好啦 !!昨日打左d唔開心架嘢~~所以今日都靜靜咁打番一小篇開心架先~~ (當然係保密啦)其實係對番昨日果篇呢 !!所以唔多講啦 !!!講番今日先...原本諗住放工同公司斑傻人去睇戲  !!!但星期六丫MA唔訂邊鬼度會買到票架!!行左二間搵唔到票我地決散水 !!!之後由於新一個月開始了 = =+所以我今日一次過買左好多嘢TIM...包括KITKAT的12/25禮物連埋諗好左果D我諗買左七七八八了!!!仲有WINCE姐姐的禮物已經準備好了 !!!之後今晚剛剛聽到kit唔舒服了...開始有點擔心佢呢....但講開我自己都有一點唔舒服了 !!

刊登時間︰2008-07-13 12:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 103 | »