哈哈隻手終於無事啦~~好嘢!!!!!不過今日同C主傾開計= ="佢話我GEI方法有點問題啦...而且唔係少少差唔多全部啵(如果佢係我同事就殺左佢)哈哈哈....當然我都知啦...但呢個係冇方法的方法黎架MA~~我邊有你咁受歡迎姐~~~ 所以我決定去進修一下哈哈哈 (懶專業)所以今日有時間走左去行書局 哈哈但反轉左二間書局都搵唔到想要的書呢...有冇咁難搵丫...冇左佢我又點拆解呢 = =+哈哈
P.S變態的人真係多~唔係一個係好多個= =+
P.S2激死人激死人 BID左好耐的宇宙騎士係最後幾分鐘比人BID走左...睇完即刻想扔電腦LOR....唔得我要殺人丫 !!!
P.S3..交換禮物聽得多....交換(諗)禮物呢真係聽都未聽過好嘢丫下= =+
P.S4又有幾本好慘GEI書想入手...但買完又驚唔敢睇...買定唔買好呢 @@
P.S5好野~終於有人同我睇男人之虎啦仲要係自己最想的人同我睇= =+耶~~~~~
|