annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 6 月 12 日  星期四晴天
2008-06-12

哈哈隻手終於無事啦~~好嘢!!!!!不過今日同C主傾開計= ="佢話我GEI方法有點問題啦...而且唔係少少差唔多全部啵(如果佢係我同事就殺左佢)哈哈哈....當然我都知啦...但呢個係冇方法的方法黎架MA~~我邊有你咁受歡迎姐~~~ 所以我決定去進修一下哈哈哈 (懶專業)所以今日有時間走左去行書局 哈哈但反轉左二間書局都搵唔到想要的書呢...有冇咁難搵丫...冇左佢我又點拆解呢 = =+哈哈

P.S變態的人真係多~唔係一個係好多個= =+

P.S2激死人激死人 BID左好耐的宇宙騎士係最後幾分鐘比人BID走左...睇完即刻想扔電腦LOR....唔得我要殺人丫 !!!

P.S3..交換禮物聽得多....交換(諗)禮物呢真係聽都未聽過好嘢丫下= =+

P.S4又有幾本好慘GEI書想入手...但買完又驚唔敢睇...買定唔買好呢 @@

P.S5好野~終於有人同我睇男人之虎啦仲要係自己最想的人同我睇= =+耶~~~~~

刊登時間︰2008-06-12 11:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 6 月 10 日  星期二晴天
2008-06-10

究竟咩叫五勞七傷呢 !!!我諗今日gei我就差唔多啦~~鼻敏感~加整到隻手~~再拉親埋個膊頭~一樣都仲好三樣簡直痛都想死!!!搞到做乜都冇心機呢 !!!!總之真係黑到爆丫~~~仲要做睬排架....希望到時唔會出事啦 !!!

p.s1今日同雪雪 &白白傾計發現我們應該共同搵一首主題曲丫!!!歌已經搵到啦 !!!但係今日超痛冇心機放上黎下次再算~~

p.s2 c主你要記住我是一個好厲害的化妝師...無論你個cake點我都會執番好個樣架 !!放心1我會將你的整作拍低佢~最多放上youtube哇哈哈 !!

真係痛死人唔寫啦 !!

刊登時間︰2008-06-11 12:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 6 月 8 日  星期日晴天
2008-06-08

開心左二日~終於記得要寫番一下啦 !!!!哈哈~~um...其實都冇乜特別嘢想記得 !!!最想寫的反而係三個呢 !!

第一個~~~同佢傾斗會好辛苦呢 ~成日都嗱口嗱面~~見到佢咁已經唔想同佢講嘢啦....仲要講來講去果二句 又煩 .........一見到佢我走都走唔切丫 !!!!!

第二個 :超得人驚的人......居然有人追我啵~~~聽佢講完我即刻 (o)嘴.....作為一個男仔比人追番轉頭真的太恐怖了!!!而且我有左鐘意gei人所以算吧啦 !!!佢一講完我即刻del佢tel msn等等等等 !!!!!!!痴線架 !!!!

第三個 :就係一個我一直我當佢係朋友gei人 ......居然講埋d咁gei嘢....真係激死我啦不過ok丫....唔當我係fd我可以以後都唔當你係lor!!

p.s之前聽佢講過佢今日會番大陸玩啵!!!有點擔心佢呢 ....不過.....

刊登時間︰2008-06-09 12:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 6 月 5 日  星期四晴天
2008-06-05

今日真係超爆勁開心 !!!因為kitkat幫我搞生日.....所以今日我一早就入去等佢收工了....之後我地去左沙田唱k....第一次同佢唱k咋~~~不過佢又真係唱得幾好啵!!!識得gei比佢好唔會多過三個 (而我自己都係算吧啦 哈哈)之後仲收到佢果份生日禮物丫 !!!唔係應該係二十六份先岩丫....(係以前從來有人我咁好架 ...二十幾份禮物啵只有我準備比人....但今次收果個係自己真係好好好感動丫我哭)   之後一路同佢唱左幾個鐘~~唱到十一點先走原本仲諗住去食嘢架我打算....但因為一來冇店舖開而且佢都累....所以都係送佢番屋企啦 ....係巴士度我見佢不停咁打呵欠~~~見到佢咁累都仲同我玩度咁夜 ....我感動多幾錢tim丫但同時又好心痛 !!!!!因為見到佢又攰又辛苦 ....心痛死我啦 !!!!!之後送左佢番去........原本我有好多好多說想同佢講....但我真係唔敢講丫.....所以呢都係收埋佢啦哈 !!

p.s今日我真係真係好開心 ....簡直係我呢世人最開心gei一日(暫時)從來冇人對我咁好架 !!就算佢冇機會睇我呢段嘢!!!但我真係想寫出黎!!!!!!!!我愛你啊啊呀!!!!!!我好想好想除左佢我呢世都唔會再鐘意其他人 !!!!!!!

p.s果二句嘢如果我敢同佢講就好啦 = =+

刊登時間︰2008-06-06 12:55 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 6 月 4 日  星期三晴天
2008-06-04

今日勁搞笑丫下 !!!!一早就同c主傾計 ....教佢整cake 整pasta~~~佢果然係一個創作好勁gei人 ....要岩佢要求果然係一點難道丫 ....不過勉強都得gei......不過見佢肯咁為左個男仔去學整呢d嘢~~講真丫我真係會有少少羨慕丫 ~~如果有人都肯整比我就好啦...不過我諗我今晚發夢就有啦 !!!haha~~就係咁我答應幫佢整隻c子啦 !!!!!!!不過話時話我夠生日啦 = ="c主點解我會冇架 (怒目相向中= =+)教完整cake又教整pasta....= =+咁就遙遠控制教左佢一個上下晏= =+希望佢成功啦 !!!!!!

之後夜晚聽到kitkat同我講話聽日同我食飯....我本來好開心....但係之後聽到話當埋我生日...我真係呆左一呆 .....冇諗個自己一個一直期待有驚喜的節目....突然間變左普通咁食一餐.......我突然間變得好頹...連飯都冇心機了 ...不過之後諗番....人地肯幫你搞又買禮物比你仲想點啵.....我又唔係咩人.....只係自己一直諗住就當係之ma....所以我之後都係tum番佢啦....或者佢講得岩啦....佢都咁累啦我應該理下佢感受gei!!!!不過...我話一點都冇失望就係假gei....都係d電視 講得岩真係唔可以有希望...冇希望就唔會有失望丫ma係咪 哈哈

p.s 白白強烈要求我只好寫落黎(不過佢係冇機會睇gei)你差我咁多嘢食我會記住你架 i will be back

刊登時間︰2008-06-04 11:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 103 | »