今日我生日了 !!由昨晚開始一直同~小可~傾計傾傾傾到三點累到我隻狗咁仲要我出聲先唔傾咋 !!結果今日7點幾就醒左 (好似冇訓過咁)之後屋企話原本話同我食飯但係我推左了 !!之後我決定自己出街了 !!!今年生日都同以往幾年咁要自己一個渡過了 !!因為唔可以同d自己鐘意或者重視的人渡過...我寧願自己一個咁渡過!!!今年唯一會唔同的......我想陪我過的人已經換了呢 !!!!但係結果一樣吧 ....不過原因係可以理解gei!!所以呢今日自己一個好左好多好多地方 ...去一D以前自己冇去過的地方 !!!不過我係度諗大約會有人話我扮可憐呢....不過冇所謂丫呢個係我的性格呢 !!!!不過希望明年今日咪咁啦 !!!!
P.S今年收到好多人的SMS如下:哈~C姐姐~小可~~G小姐~WINCE姐姐~~HEIDE等等等 !!!!不過我冇覆真係有點唔好意思啦不過就算在多都冇用加起來都比唔上KITKAT的一個呢 !!哈哈
P.S2終於諗到送乜比佢好啦 !!希望佢會鐘意啦 !!!!^^~
|