annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 6 月 3 日  星期二晴天
2008-06-03

突然間變得有點唔開心呢......原因係乜自己都唔係好清楚了!!!好想同人講  .....但有d嘢真係講唔出口呢 !!!!但其實原因係知道的....只係我自己唔識得去面對了....算啦都係唔知自己想寫咩了....唔勉強再寫了.........!!!可以的話.........如果呢個世界上有對等會有幾好呢 !!!

 

刊登時間︰2008-06-04 12:21 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 6 月 1 日  星期日晴天
2008-06-01

呢二日個心一直都好擔心呢....好驚佢會好辛苦  !!於是好想不停咁問佢辛唔辛苦....或者工作順利咁 ??於是我不停咁打左好多個SMS....但最後我SD出去的只有幾個吧 ...其他的都係留係電話度算了 !!因為一來好驚阻到佢做嘢...二來又會怕佢感覺到煩呢 ....!!因為連自己都咁覺得(真係有點矛盾)....但後來聽到佢工作順利咁都舒服一點丫....只係佢又開始病了 .........好想叫佢休息多D....但睇黎冇用呢 !!

P.S~小可~教左我好多方法呢 ??但我做唔到呢 !!!原因係我唔想定唔敢呢 ???唔要了 !!!哈哈

P.S2知佢之後會舒服一D我都放心D.......唔知以為自己有份做TIM丫HAHA~

刊登時間︰2008-06-02 12:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 5 月 30 日  星期五晴天
2008-05-30

今日我生日了 !!由昨晚開始一直同~小可~傾計傾傾傾到三點累到我隻狗咁仲要我出聲先唔傾咋 !!結果今日7點幾就醒左 (好似冇訓過咁)之後屋企話原本話同我食飯但係我推左了 !!之後我決定自己出街了 !!!今年生日都同以往幾年咁要自己一個渡過了 !!因為唔可以同d自己鐘意或者重視的人渡過...我寧願自己一個咁渡過!!!今年唯一會唔同的......我想陪我過的人已經換了呢 !!!!但係結果一樣吧 ....不過原因係可以理解gei!!所以呢今日自己一個好左好多好多地方 ...去一D以前自己冇去過的地方 !!!不過我係度諗大約會有人話我扮可憐呢....不過冇所謂丫呢個係我的性格呢 !!!!不過希望明年今日咪咁啦 !!!!

P.S今年收到好多人的SMS如下:哈~C姐姐~小可~~G小姐~WINCE姐姐~~HEIDE等等等 !!!!不過我冇覆真係有點唔好意思啦不過就算在多都冇用加起來都比唔上KITKAT的一個呢 !!哈哈

P.S2終於諗到送乜比佢好啦 !!希望佢會鐘意啦 !!!!^^~

刊登時間︰2008-05-30 11:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 5 月 29 日  星期四晴天
2008-05-30

有節目先黎落雨!!!唔通連個天都唔鐘意我 !!就係咁我個party就咁落走左啦 !!!激 死人啦 !!之後唯有無奈地出左cwb行街 !!行行下係度諗人佢升職係咪應該買d嘢賀一賀佢呢!!之後行左一陣都係睇唔上眼呢 !!而且仲有點老套!!不過唔梗要丫 !!我仲有時間慢慢揀!!!

p.s係寫呢個日記果時大約已經十二點了 !!已經正式到我生日 !!收到好多sms但最開心都係收到kitkat果個而且佢仲係我第一個呢 !!!真係好開心好開心..... 已經係這幾年來最想收到的禮物了

p.s2生日願望我諗唔寧了 !!但都寫出來吧....我真係好希望好希望kitkat佢可以比次機會我!!!雖然我真的太差了但......我情願係佢心入面冇任何的地位...但真係唔想聽到佢叫我哥了 !!!因為我真係好痛好唔開心 !!!!但真係沒可能吧 !!!

刊登時間︰2008-05-30 12:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 5 月 28 日  星期三晴天
2008-05-28

激死人都未見過d人把口咁梳架 !!!!!好怒丫 !!!叫佢唔得果句都講埋 !!!!講完仲以為自己岩gei真係激死人 !!真係想一掌打死佢!!!仲要唔係講我一個其他人人人都比佢話哂....唉呢個人冇得救架啦 !!!

p.s好開心好開心 !!雖然唔關自己事......但聽到佢升職果下真係好替佢開心 !!!見佢咁辛苦終於有回報 !!!我諗我差唔多開心過佢丫 ~~~ 哈哈太好了真的太好了 !!!

刊登時間︰2008-05-29 12:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 103 | »