今日好似好忙咁tim.......一早就要去幫celia姐姐搞演唱會票.......之後又搞呢樣....搞下果樣......其實好似冇乜做過嘢咁呢....仲要成日對住部腦>< !!!! 之後就出左去睇下嘢.....行行下見到個銀包....心諗佢個銀包都差唔多夠期啦....所以.....哈之後去左睇玩具.....見到隻矢吹丈真係型到爆丫 ....不過超貴...所以係放棄啦.... ....之後見到差唔多夠鐘就極速衝入去等kitkat收工 ....嚇得我丫差點遲到丫 !!!好彩.......之後由於我地諗唔到食咩.....所以到最後就出左去又一城食嘢.....之後仲中計地去睇一個以為係靚仔的靚仔哈哈 (講到好係基咁tim)跟著我地去左食飯 ...不過好似唔算太好呢 !!!!跟著就送左個銀包比佢啦.....希望佢會鐘意啦 ...但我個計劃就因為咁而失敗><!!!之後我地就入左沙田行左一陣 ....跟著就送左佢番屋企啦 ......今日我真係好開心好開心丫 !!!!!
p.s唔.....點講呢 ....能夠令我無條件咁付出........我諗都係得kitkat咋......只要佢開心...我咩都會做 .......就算明知收唔番我都會一直做落去 ..去令佢好令佢開心....我要比心機...全力以付 ...!!
p.s2小插曲....就係聽見佢話比番介指 我.....果一刻我真係好痛 .......雖然我諗冇資格去唔開心......又或者點 ....因為我越感覺佢好....我就冇資格去鐘意佢 !!所以就算點唔開心點心痛...我都扮到若冇其事咁....我可以的我可以做到的 !!!
p.s3 係佢有身邊有太多人對佢好啦....我....我又算得係乜呢 !! |