annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 5 月 3 日  星期六晴天
2008-05-03

冷戰持續中.....我又唔係要你逗番我.....只不過係我真的不想再睬你了....好多嘢再講都冇意思啦.....我講過你一路係咁野蠻我都係唔會再睬你架啦 !!! 況且我同唔同你傾計我諗我有權選擇LOR!!!!!

今晚聽到KIT話好煩 ......聽完之後我真係好擔心呢.....由其聽到佢話要住埋果D地方.....我真係真係好擔心佢.....好想好想同佢講唔好住....要對自己好D....唔係我會擔心 ....(當然我最後都係冇講啦)而且佢已經夠煩啦......所以我唔應該煩埋一份先岩GEI......咁我唯有盡量幫佢搵D好少少 而又岩佢要求架啦 .....唔知GEI以為係我去TIM丫HAHA..........不過如果可以GEI真係想同佢安排好所有嘢令佢唔好咁煩可以開開心心咁去玩......咁先係我見到GEI!!!!

P.S  G小姐....真係好多謝好多謝你個SMS希望真係可以好似你講咁啦

刊登時間︰2008-05-03 12:49 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 5 月 1 日  星期四晴天
2008-05-01

忍左三個月今日終於忍唔住啦....終於嘈左餐勁 GEI....講你又唔明話又唔聽....又豬又要大聲....我受夠啦 !!!好耐冇掉嘢GEI我番黎啦...大聲有咩用丫講又唔夠我講...唉...不過最燥GEI居然有人扮好人....真係激死我啦 !!!!

另外. . . . .點講呢 ......個心成日都好唔開心咁呢 ....!!!原因....唔想理解了 !!!

有個問題...但答案會係自己諗的嗎  ??

刊登時間︰2008-05-02 01:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 4 月 30 日  星期三晴天
2008-04-30

講真丫 ...今日真係有點唔開心.......聽見佢話去旅行...仲要係5月.....冇我份....果一刻我真係有點唔開心呢??因為由佢一開始話要一個人流浪去到而家二個人去....仲要係我放假時間呢 ...所講GEI同一個月之前一樣吧 !!唯一唔同GEI只係冇左我呢 !!!!所以講真係有點嬲呢 ........但諗番轉頭......我又真係冇資格權利要人陪我去呢......睇下自己係乜先得架.....!!因為我諗佢同我去的話佢唔會開心呢...咁咪仲衰...記得自己仲講話要令佢開心架MA!!所以嬲左一陣之後...都係盡力去幫佢....結果碌左好多人情票 HAHA~

刊登時間︰2008-04-30 11:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 4 月 29 日  星期二晴天
2008-04-29

今日好似好忙咁tim.......一早就要去幫celia姐姐搞演唱會票.......之後又搞呢樣....搞下果樣......其實好似冇乜做過嘢咁呢....仲要成日對住部腦>< !!!! 之後就出左去睇下嘢.....行行下見到個銀包....心諗佢個銀包都差唔多夠期啦....所以.....哈之後去左睇玩具.....見到隻矢吹丈真係型到爆丫 ....不過超貴...所以係放棄啦.... ....之後見到差唔多夠鐘就極速衝入去等kitkat收工 ....嚇得我丫差點遲到丫 !!!好彩.......之後由於我地諗唔到食咩.....所以到最後就出左去又一城食嘢.....之後仲中計地去睇一個以為係靚仔的靚仔哈哈 (講到好係基咁tim)跟著我地去左食飯 ...不過好似唔算太好呢 !!!!跟著就送左個銀包比佢啦.....希望佢會鐘意啦 ...但我個計劃就因為咁而失敗><!!!之後我地就入左沙田行左一陣 ....跟著就送左佢番屋企啦 ......今日我真係好開心好開心丫 !!!!!

p.s唔.....點講呢 ....能夠令我無條件咁付出........我諗都係得kitkat咋......只要佢開心...我咩都會做 .......就算明知收唔番我都會一直做落去 ..去令佢好令佢開心....我要比心機...全力以付 ...!!

p.s2小插曲....就係聽見佢話比番介指 我.....果一刻我真係好痛 .......雖然我諗冇資格去唔開心......又或者點 ....因為我越感覺佢好....我就冇資格去鐘意佢 !!所以就算點唔開心點心痛...我都扮到若冇其事咁....我可以的我可以做到的 !!!

p.s3 係佢有身邊有太多人對佢好啦....我....我又算得係乜呢 !!

刊登時間︰2008-04-30 12:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 4 月 27 日  星期日晴天
2008-04-27

唉......最憎就係去食埋d俾面飯架啦.講講去講公事...心諗成圍枱差唔多冇個識gei去黎做乜啵......so  出左去join左 joe 傑仔同蛇仔之後....行行下都係決定唔去啦話我唔俾面都係咁話  ......!!!不過估唔到唔去gei下場居然仲慘....諗住會有d搞作架啦鬼整佢地居然匿埋左係m記打機 ........咁電車gei生活都係接受唔到lor....但又唔可以閃左去真係想死丫~

刊登時間︰2008-04-28 11:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 103 | »