由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
例行的對白好耐冇寫日記啦所以要寫番多d先哈~今日約左kitkat食飯 um...所以一早搵d好食少少的日本嘢先等我....之後我就入左粉嶺接佢收工之後就同佢出左少咀食日本嘢啦不過個傻妹又唔叫多d嘢食你丫下次要食多d先好啦知冇~~之後我就同佢行左陣街去睇化妝品睇33...係關3店度仲唔到一個唔知係男係女的sales呢hahaha~之後我地去左食埋雪糕tim丫~~一個字正 !!!!之後我就送佢番屋企啦 !!你丫記得下次要食蠔丫知冇~
今日終於有心情好好咁寫番呢幾日發生的事啦....... 諗番起最近呢幾日都係同ANNA有關GEI星期五佢見完工陪佢出左去食飯~星期六佢落場我入左去沙田陪佢食飯~今日一聽見佢話悶我就買左D零食特登走入去沙田送比佢之後就自己一個出番黎 !!!點講呢....自己都唔能夠肯定自己今次的感覺......同埋今次的佢對我又點呢....諗到咁真係唔想再諗落去....哈 (好似講到初戀咁TIM)?都係果句啦順其自然好了~
最近好多嘢發生在很多人眼中也許是一件好少好少的事,但唔知點解我往往就比這些事影響得到 ,有諗過搵其他人訴苦丫,但能值得自己信賴的人真的太少啦...到最後都係收埋番佢係心好啦...而且最近壓力開始好大好驚自己開始應付唔到啦啦隊!點算呢~
p.s最近有d嘢真係好開心要杙法子延長落去