由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
今日終於復活左啦我 ,不過今日所謂的family day居然係各有各玩.....早知出街啦咁= ="不過......我實在太懶啦哈哈~~~~最近有點開心希望一直係咁啦哈哈 !!!!
p.s呢期唔知做乜有咁多工搵番我轉頭...送上黎梗係唔值錢架啦~~不過可以舒服d就唔怕啦~~~
p.s2多左一個不能說的秘密 .....因為....所以. . . . .
ps3我扒扒終於由松鼠變成唐狗啦不個佢個look好得意又係影相時候啦~~
今日又暈又嘔所以決定放低下,偷懶一日 不過唔等於我乖乖咁留係屋企架哈哈 !!!反正今日做左d好搞笑gei嘢...就係......秘密哈哈哈 !!!不過都係做左一半就冇做啦因為好似怪怪咁呢 !!!!不過今日真係好辛苦丫救命丫 !!!
p.s真係越來越緊張佢丫....聽到佢唔開心自己又唔開心埋一份不過自己又唔識逗番佢開心唉.........甚至特登走入去想睇下佢仲有冇事丫!!!!......不過..........唔識講丫 >.<
今日又要瞞哂所有人鬼鬼祟崇咁走左去見工~~不過好搞笑填個張form好似考會考咁d英文超難....不過我諗我都合格gei ....之後on埋人地都話我好呢....仲話會盡快安排...我但係我反而開始有點擔心呢.......所以都未必會諗住做啦......因自己知自己事啦哈哈~~~~~都讀番多d英文仲好啦哈哈~~~~~~
p.s....都係唔寫啦!!!!!!
p.s2呢幾日唔知搞乜食乜都嘔就黎死啦
今日一早就同人嘈交啦....真係激鬼死丫....唔理點都好啦講出d咁難聽gei嘢....我做聽果個唔會當冇嘢lor....如果係咁不如以後唔講嘢咪大家開心lor..........之後下晏都係冇乜特別咁就過左....係唯一就係有二間公司打黎叫我見工......但係反而有少少驚wor聽完......因為呢二份係文職黎....而自己話哂做左呢行咁耐 ....拎開刀又冇情情走去拎筆....真係有少少唔知點咁 ....有少少驚自己做唔黎.....但又好想試下 (好鬼矛盾)....但又諗緊不如唔好去見啦.....因為真係要轉就有好多要同人交代....究竟點算好呢 !!!!