由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
今日比人激親~~冇心情~停止UPDATE一日
今日估唔到仲要去拜年~~唉諗住快快手手拜完就算~但係番屋企又話要出番去~~好彩呢個時候牛牛打電話黎咋~~簡直救左我丫~之後我地約左係先達到等~~哈哈~~之後陪佢去拎番部電話~之後就同去去睇下我二隻契仔d嘢~~之後出番旺角~~今次~我地去左食屎丫~~呵呵等我放下相先~~之後食完都差唔多九點啦~於是就送左佢去搭船~~~之後自己行多一陣就番歸lu~~
p.s牛牛~不愧係我主人丫下哈哈~我會做一個出色的奶爸架啦~~
ps2~仲比你搞到我想換電話tim~~
今日要去醫院探舅父~~ 個個見到佢都會喊.....但我唔知點解唔好話喊丫甚至我一點感覺都冇同睇住一個普通人冇乜分別.....會唔會真係冷血左少少呢~~其實大家都知會點架啦~~與其傷心不如放鬆d仲好啦係咪!!!!
今日冇咩嘢做就番左去舊公司吹水~~見番好多自己的舊同事~傾下計咁幾開心丫~~不過做唔咁晏仲收到利是丫仲要比其他人多真係奇丫哈哈~之後夜晚就約左丫小賓同雲妮食飯丫~~點知.....一黎到雲妮已經黑口黑面啦食食下 仲發脾氣走左去...心諗講下笑都唔得就冇謂做FD啦況且我講得比平時少啦 ...我冇必要因你心情唔好已比你拎你發脾氣架...而且要嬲果個應該係我TIM LA一直漠視我做GEI嘢....所以我一氣之下我DELETE哂關佢的一切~包括電話公司電話MSN BLOG等等等好似好細路仔呢但我話係應該咁做架啵~~之後好想搵人出氣架好彩忍住咋