annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2007 年 12 月 25 日  星期二晴天
2007-12-25

聖誕節啦~~merry christmas啦咁多位......諗到冇諗到聖誕要係工作中渡過啦.....但都好多謝你地丫,.....今年我收到好多好多個sms...多到有d都冇覆到丫.....真係好唔好意思丫.......但當然啦....一d我最想收gei  sms反而收唔到啵...失望嗎....或者有少少啦....但其實都習慣左啦....所以都冇咩特別lu.....不過番番下工途中.....突然間心血來潮...又拎番份禮物入去啦...但係入到去又係唔夠膽呢....原本想放係信箱架....但係....我唔知佢幾多號室呢....之後當然又係好無奈咁出番黎啦.......而自己都有左d諗法....但係都唔諗住寫出黎啦...都慣左啦....反而冇咩特別呵呵 不過搵日等我post下張相上黎先~~

刊登時間︰2007-12-27 07:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 12 月 24 日  星期一晴天
2007-12-24

今日係平安夜啦....一如以往咁.......一d想我想同佢一起過的....過唔到....而且唔只一個呢......而一d我唔想gei....又會走黎約我...好奇怪丫....不過講真丫...難得有人肯陪自己過係咪應該求其咁就去丫......老實講我唔得lor......所以今日我寧願捉住公司d同事仲好丫......不過又好奇怪架.....今日約左miao miao~~起初我諗住講下咋....點知...佢會咁認真等埋我收工tim....諗諗下...係叫埋ken仔同cable好少少啵......於是我地入左去搵ken仔...仲等左佢好耐丫...差d等到發脾氣啦....好彩之後都出到黎不過好似有d對miao miao唔住咁....不過算啦.... 之後我地出左九龍城食嘢丫....食完之後.....miaomiao走先....得番我地3個....但我都係決定做一件自己都覺得傻gei事...就係入左馬鞍山啦...至於去邊唔講啦....去到佢屋企樓下......原本諗住送一件我親手做gei禮物比佢架....但...好似好突然咁以都係算啦 ....或者d嘢都係冇人欣賞架啦~~哈哈~~

刊登時間︰2007-12-27 07:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 12 月 23 日  星期日晴天
2007-12-24

haha~今日好無聊丫~~所以約左cindy妹妹食飯...um...諗起黎有幾耐冇見佢啦...我諗都有半年lu...不過講真丫...佢依舊無乜點變....不過都幾好丫...大家可以傾下叶....多謝佢陪我消磨左3個鐘頭咁耐丫...而且我仲記得架有人爭我一份聖誕禮物架....呵呵呵~~~!!!!

刊登時間︰2007-12-27 07:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 12 月 19 日  星期三晴天
2007-12-19

每一次都係呢叫開場白....好耐冇打日記啦....好似有好多嘢發生左...佰又好似從來冇發生咁.......點講呢.....有時候...有d嘢明知係錯gei....我都會去做.......咁好似唔多好咁丫可.....對他人好唔公平咁丫~~~所以睇黎要做番好d...要似番個正常人....但首先唔好再感動我....我諗我會冷血...絕情一d架啦....!!

講下d開心嘢先~~今日約左kikat食飯~~為左同佢食飯 @@就推左公司d人丫...番到去又比人話啦.... 之後我地去左板前食嘢...不過好似唔太好啦.....之後我地交換左聖誕禮物~~哈哈~~今年第一份聖誕禮物入手呵呵~~...之後我地去左行街街....途經見佢一隻鐘意gei手錶...於是我鬼鬼祟崇咁買左佢....之後又靜靜咁放係佢前面~~~希望佢會有d驚喜啦呵呵...之後我地去左睇化妝品....睇完之後都好夜啦....之後就送左佢番屋企啦...... !!但係有好似有d..........@@

刊登時間︰2007-12-20 01:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 12 月 10 日  星期一晴天
2007-12-10

咁就過左三日假期啦.....但做左d咩....就連自己都唔知丫呵呵......不過今日勁慘丫...無情情要人番一日通宵...即係迫我番工訓覺姐....番到去..有比佢地d鬼故講我唔敢係38樓度訓tim.....結果都係落番去樓訓好少少啦~~~不過話就話訓但都係訓得二個幾頭咋~~ 之後敦工果陣見到自己個樣真係殘到想死丫...即刻要去化一化妝先敢出去見人丫.....但收工果陣勁搞笑丫....岩岩撞到米奇...之後我幫佢打領巾...一路整一路有姐姐講埋d搞笑嘢...搞到好似有少少尷尬咁呢我地 !!之後我本身想行多一陣架但真係勁累啦都係番去算啦 !!!!!~

刊登時間︰2007-12-11 01:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 103 | »