每一次都係呢叫開場白....好耐冇打日記啦....好似有好多嘢發生左...佰又好似從來冇發生咁.......點講呢.....有時候...有d嘢明知係錯gei....我都會去做.......咁好似唔多好咁丫可.....對他人好唔公平咁丫~~~所以睇黎要做番好d...要似番個正常人....但首先唔好再感動我....我諗我會冷血...絕情一d架啦....!!
講下d開心嘢先~~今日約左kikat食飯~~為左同佢食飯 @@就推左公司d人丫...番到去又比人話啦.... 之後我地去左板前食嘢...不過好似唔太好啦.....之後我地交換左聖誕禮物~~哈哈~~今年第一份聖誕禮物入手呵呵~~...之後我地去左行街街....途經見佢一隻鐘意gei手錶...於是我鬼鬼祟崇咁買左佢....之後又靜靜咁放係佢前面~~~希望佢會有d驚喜啦呵呵...之後我地去左睇化妝品....睇完之後都好夜啦....之後就送左佢番屋企啦...... !!但係有好似有d..........@@
|