今日突然改埋我放假....令我無聊左一個上午呢 ???之後到左6點幾就約左~檸檬~去睇番一場之前未睇gei戲呢....約左佢之後我地就去左食壽司......不過起初都驚佢有好多嘢唔食得呢...但之後見佢都食得都放心d.......~之後食完岩岩好夠鐘入場睇不能說的秘密.....講真丫套其實幾好睇唔錯~勁型丫d人.....之後睇完就送檸檬去搭kcr..不過比丫joe撞度好彩佢見唔到我地姐~~
p.s少數令我有少少動心gei人出現左la分分鐘比anna好tim想追佢架但又好似好多人追咁 ........但距離好似多遠呢會唔會 ??想下好啦~
|