annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 5 月 7 日  星期三晴天
2008-05-07

今日勁黑仔丫~~~又浪費左我一日啦 !!!!!! 原本想約kitkat食飯架但又約唔到 !!!!咁唯有約無聊人睇戲啦 ....戲票都買好.....先走黎話飛機.....真係勁無奈丫呢下不愧係機神  !!!都唔知睇唔睇好 = ="....  ...之後都係焗住睇......做人咁耐冇乜試過自己一個入戲院睇....真係shit!!!!不過入左去都冇點蝕gei因為我覺得ok啵....超感動 .....差d要出動紙巾tim.....所以決定下次搵人要睇多次 ......呢d搵人陪會好睇d哈哈....不過呢d戲好難搵人陪我睇>< "之後順手行下街加換季啦要 !!!!之後諗住好地地買嘢比屋企 ....點知一番到屋企就比我娘親燥狂 ...結果又鬧交收場 ....忟死我啦 !!!!!

p.s ~~有少少搞笑嘢啦 ....今日比人話我個樣仲似讀書 .......但我都一把年紀啦都仲咁講 ....所以最後都係忍唔住暗串一嘢先哈

刊登時間︰2008-05-07 11:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-05-07

越黎越覺自己似個文職啦....日日都咁多嘢填....對住部腦多個對住把刀....吹水仲多過做....呢D生咶好悶架 !!!又要諗諗閃人拉 !!!!我要 做嘢丫 ...激死我啦 !!!!

SIN 小姐~你個大報復大成功架呢 ~~證明一個人堅持真係冇錯架啵~~~^^  我會考慮抄你GEI~~~不枉我做白姐姐咁耐丫下 ....

敏妹妹又走番出黎GEI.....好似好多個月冇見啦啵唔講我都唔記得左你 !!!!所以我選擇間歇性聽你電話LOR!!!

哈哈  ...有點開心有人話覺得我好  ...但好可惜丫我唔係想得到你GEI認同所以呢 ...........!!!!!聽完就算

好開心~超開心 ...知KIT記得我生日超開心....呢個生日值回票價啦已經.....係由心入面笑出黎TIM丫 !!!簡直係我最想要的禮物...沒乜特別但我鐘意丫 ..........

唉....幾時先可以告別對住腦的日子丫 !!!!! 

 

刊登時間︰2008-05-07 12:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 5 月 5 日  星期一晴天
2008-05-05

今日知道佢心情好番d....真係鬆左一口氣丫...睇黎今日有覺好訓啦我 ........而且仲可以集番中精神做嘢啦哈哈 !!!!不過希望佢好得快d啦!!!

今日終於收到二份生日禮物...不過好冇誠意啵點算先呢單嘢~~~

king  of the  aeroplane又再出現啦 !!!唔係唔係我諗係queen先岩 !!!!唔好有下次啦 !!!

秘密又多左一個.....決定左唔會話比人知架啦!!!

刊登時間︰2008-05-05 11:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 5 月 4 日  星期日晴天
2008-05-04

今日超攰丫....因為昨晚做左件勁低b gei嘢.....就係因為知佢唔開心唔想講嘢.......本身一早就訓gei我居然呆下呆下咁開住個msn等佢off啵haha.....其實好想逗下架不過佢又唔多睬我  ........ 但又係好擔心佢...所以就係msn度等佢off......雖然我知咁早冇咩用.....因為都冇詁同佢傾過....但係二點幾見佢終於off....個人都鬆d先啦....因為驚佢會搞到太夜 .....唉 .......但結果今日一早比人搞醒左 ......仲要牛用足成日個腦...真係想死丫 .....不過有冇咁鬼難搞丫 \  ___ / 

p.s今日叫左佢好多次佢都冇睬我.....係因為佢唔開心丫...定其實我有嘢激嬲佢呢 ....哈唔知道呢

明天要繼續用個腦丫....好慘丫

刊登時間︰2008-05-05 12:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 5 月 3 日  星期六晴天
2008-05-03

好唔開心丫今日 ......因為我見到我重視GEI人....比人激親....見到佢唔開心......我又唔開心.....到聽到佢喊我梗加嬲自己唔識去令到佢開心番......我真係一個好冇用GEI人呢.....我除左不停咁叫佢唔好嬲.....我根本乜都做唔到......我真係好嬲我自己丫 !!!! 可以的話我好想好想衝入去陪佢...逗佢開心.....但係............最後見佢越來越唔開心........唔好話係佢丫...我都想殺人丫.....!!!

其實我有一刹衝動想同佢講.....不如等我陪你去旅行...但我講唔出啦...人地唔開心唔應該再講D咁GEI嘢 !!!而且我決定左啦...為左唔煩佢D票我會自己解決一定唔可以再煩佢要佢唔開心 .......

刊登時間︰2008-05-04 12:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 103 | »