越黎越覺自己似個文職啦....日日都咁多嘢填....對住部腦多個對住把刀....吹水仲多過做....呢D生咶好悶架 !!!又要諗諗閃人拉 !!!!我要 做嘢丫 ...激死我啦 !!!!
SIN 小姐~你個大報復大成功架呢 ~~證明一個人堅持真係冇錯架啵~~~^^ 我會考慮抄你GEI~~~不枉我做白姐姐咁耐丫下 ....
敏妹妹又走番出黎GEI.....好似好多個月冇見啦啵唔講我都唔記得左你 !!!!所以我選擇間歇性聽你電話LOR!!!
哈哈 ...有點開心有人話覺得我好 ...但好可惜丫我唔係想得到你GEI認同所以呢 ...........!!!!!聽完就算
好開心~超開心 ...知KIT記得我生日超開心....呢個生日值回票價啦已經.....係由心入面笑出黎TIM丫 !!!簡直係我最想要的禮物...沒乜特別但我鐘意丫 ..........
唉....幾時先可以告別對住腦的日子丫 !!!!!
|