~~1~~扒扒今日要睇醫生丫 ><好彩最後冇咩事咋 !!!!!但真係有點擔心佢呢 !!!因為佢地唔舒服都唔識講呢 !!!不過......以後要留意佢地多D先得丫~
~~2~~真係有點衝動想養貓呢 !!!但要照顧佢地唔知我又做唔做到呢 ...因為冇呢方面的經驗呢 ??
~~~3~~~今日聽到個朋友的一番說話 .....佢真係講得好鬼死有道理!!!!!值得我認真咁諗番之前的問題 !!!個問題又係咪真係咁呢 !!!
~~~4~~~~應該話係今晚定係昨晚呢 .....總之我講左D我認為唔會後悔架嘢~~問題係結果會係點呢 ???
~~5~~今日先知道原來係書展呢 ....年年都有去架我 !!!今年居然唔多想去呢 !!但突然今年唔去又好似唔知點咁........等我搵人去下先~
|