annawilson : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
小扒奇蹟物語~

暱稱: 小扒奇蹟物語~
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
 
2008 年 7 月 29 日  星期二晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2008-07-30 10:12 AM  
 
2008 年 7 月 28 日  星期一晴天
2008-07-28

um....今日好像特別累呢.....結果今日的我變成咖啡人了....一杯接一杯咁...哈哈唔係我諗我做做下嘢都會訓左丫~~~之後到左下午~~個頭突然勁痛丫......最後都係頂唔住出去買藥pak  hahaha~但係pak完之後又係變得呆下呆下咁呢~~結果係公司都冇乜點做過嘢~~~

p.sum....係呢晚做左份問卷~~點講呢 ....好似講番哂我以前gei嘢......慢慢咁諗番係以為的人.....有好多從來冇諗住再諗同唔想諗唔敢諗的人和事 ....好多都浮番出來...感覺其實都幾好笑架 !!!

p.s2~係我填完之後我收到一份問卷...有d問題有d答案問我當然唔可以算滿意啦!!但係有佢咁gei諗法都係岩gei ....至少我仲可以有進步的空間吧~~我信時間可以證明同改變~~

p.s3最後我同c主傾左一陣~~~佢都好讚同我咁樣做 !!!!!不過c主其實都支持左我好耐 !!!!!!!只不過我之前冇咩點聽佢講姐hahaha~不過除左c主我又好少講自己d嘢比人聽啵!!!!

刊登時間︰2008-07-29 10:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-07-28

今日真係累到嘔丫 ~~但今日真係太開心啦...所以幾累都要寫先~~~星期日番工其實真係冇咩做 ...總之一直唔放星期日啦 ...今日究竟做過d咩呢係公司~~~除左睇電視同msn好似都冇啦haha~~~之後早收工....就約左wince去行書展...之前幾年不嬲都自己咋~~今年終於有人陪我行啦 !!!!不過真係一年比一年迫 ....好多地方其實都行唔到 ....下年真係要諗唔諗去唔去啦 ~~~~不過今年最重大的收獲唔係書~~~而係小扒終於有人領養啦haha而且佢主人仲要係最好架呢  !!!!呢個先係最最最值得開心架 ^^之後我地一行就左4個幾鐘啦...真係超累 !!!!!之後我地去左食飯同食糖水 !!!所以今日真係累到傻丫~~~

p.s耶~~今日會展又一賣點~就係可以同扒扒出書丫~~好想整多幾本派街坊

刊登時間︰2008-07-28 12:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 7 月 26 日  星期六晴天
2008-07-26

今日收工就去左深水埗同wince拎d貓b去貓屋 (其實係我自己想玩貓 ==)之後由於間屋冇人開門所以我地等左一陣 !!!從來冇諗過有間屋淨係比貓住架 ....仲要好似咁多隻咁...有d仲好似見過呢 !!!之後我地放低左二隻b之後就去左另一個暫託屋企 .....驚人發地有一隻肥貓!!我勁鐘意佢丫!!有衝動去搣佢呢xd!!之後我去左食嘢~之後就要收隊啦 ~~~

p.s 今日又比把刀咬中 啦 !!!冇話咬深d架!!!!如果唔係又可以 ....XD

 講多樣工作上架啦 ....自己覺得有D嘢其實靠番自己會好少少LOR....自己跟開我唔介意跟埋佢!!!當然我要點時間去適應....所以我冇係會到好公開咁講 ...咁大家都有餘地丫 ...而且呢D嘢我跟本都做開架啦 !!我而家係扮傻姐 ~~~

題外話 !!!又要開始搞番D手工藝啦 ><

仲有我破左自己食嘢的紀錄!!!勁~~~

刊登時間︰2008-07-26 11:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2008 年 7 月 24 日  星期四晴天
2008-07-24

~~1~~扒扒今日要睇醫生丫 ><好彩最後冇咩事咋 !!!!!但真係有點擔心佢呢  !!!因為佢地唔舒服都唔識講呢 !!!不過......以後要留意佢地多D先得丫~

~~2~~真係有點衝動想養貓呢 !!!但要照顧佢地唔知我又做唔做到呢 ...因為冇呢方面的經驗呢 ??

~~~3~~~今日聽到個朋友的一番說話 .....佢真係講得好鬼死有道理!!!!!值得我認真咁諗番之前的問題 !!!個問題又係咪真係咁呢 !!!

~~~4~~~~應該話係今晚定係昨晚呢 .....總之我講左D我認為唔會後悔架嘢~~問題係結果會係點呢 ???

~~5~~今日先知道原來係書展呢 ....年年都有去架我 !!!今年居然唔多想去呢 !!但突然今年唔去又好似唔知點咁........等我搵人去下先~

刊登時間︰2008-07-24 10:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 103 | »