| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 6 日 星期四 晴天 |
話咁快又星期4,DAY C
好似好快咁"
P.T.H
MISS WONG教
佢入到黎,我地係有D嘆氣
不過之後都覺得佢無相像中咁惡
最無奈係比佢點咗做暫代普通話大使
要轉堂出黎帶領人讀書
小婷話可以的話,想做埋依科的科長
叫我陪埋佢.....
但我又無咩興趣
要成日出黎帶領人讀書
同埋其實我覺得「普通話大使」依個名好老土XD
ENG
講咗好少野
都好似無咩野發生
小息
成日見TIM TIM係走廊行黎行去
仲要成日經過2A班
在搵RHODA吧!
令我聯想起牛郎與織女
分開再相見^^
一對可憐的小情人
不過其實都幾浪漫,,,哈哈
只是說笑!RHODA,唔好怪我/\/\"
MATHS
有點不明白
理解力太差了!
P.E
個女P.E老師好惡,
遠睇有D似MISS LEE (06-07年F.1G班主任)
度高磅重
跟住分組
傾計+解散
I.S
好彩係MRS YIM
好好多^^
雖然同F.1一樣
但都好過MR OR
MRS YIM都唔錯呀!
中文
係到估D廣告賣咩
個陳豬腸諗埋D野都係黃色的
無人SHOW佢......
我地寫係BOARD D野都好咩下
唔知仲以為我地上緊I.S堂
教緊性教育.....
只係答對一條
我地D想像力太差了
|
|
|
« | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | ... | 336 | » |
|