| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 7 月 3 日 星期二 陰天 |
今日勁攰
宜家隻腳好痠
都唔知咩事
今日都唔係行好多路
如果係的平時番學仲多
去書局睇書都唔想企
企一陣已經覺得好支力
可能係幾日無出街掛

今日要番學校做採排
又遲到- -"
加埋上次探訪獨居老人
已經第二次
朝朝早都唔係咁想起身
較完鬧鐘都無用
比偽君子話我係遲到大王- -
遲到兩次駛唔駛咁快就有咁的稱號呀!?
咁大個人都係第一次比人咁叫
好鬼HURT!!
上面個幅係返學搭巴士無聊影的
如果有落雨
有幾滴水點係度
應該會有feel d
但係到記得帶相機的時候
又偏偏係晴天 - -
今日係書局買咗本書

睇完書之後
同KATHY去咗MC當勞
 
圖一:買咗杯野飲-可樂
圖二:MC當勞的佈置,好似係同奧運有關的
係入面傾咗勁多野
7:00P.M到先走
打住咁多先
好晏啦!
再唔訓,聽日又遲到
|
|
|
« | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | ... | 336 | » |
|