第一考先得66/100.... 不過都算高(班入面),
但我自己覺得好低
第二次要追番最少都要80上(火.火)
勁多野要背個頭遲下一定大勁多(好似羊咩咩)- -(講笑俾下面笑下)
今日上IS好無奈有條傻仔係我側邊好煩--
上唔到堂
今日有動物睇(IS)@.@
呀SIR勁風趣- -
有條友整到條魚係張野
俾呀SIR見到
跟住救番條魚跟住佢話好彩有幫條魚急救--
唔打咁多住啦88
今日派數學卷勁驚唔合格,
因為呀sir話好人都考得唔好勁多人唔合格。
到派卷過時讀左勁多人不合格都未讀合格過d,
搞到我勁緊張最高好似先20/30,
好彩我都合格^_^.......不過呀sir改錯左我個個搞到第變左第三T_T,
佢話我個個寫到好似2.7- - 我本身想整靚易D睇 幫佢加左題號 點知搞到自己錯左- -。
好彩呀SIR都幫我加番分變番第一@.@